smoky eyes, baby!

Tänkte slänga upp några bilder jag tog nyss!
APBRA INKÖP jag gjorde häromdagen:

image33

Skitbra starka pigment så man slipper stå och fjanta på i tio minuter för att få någon färg, sitter som berget - och gissa priset då... FEMTIONIO SPÄNN! Kan man säga något annat än att man älskar H&M? :)
KÖÖÖÖP!

Och sen såhär såg jag ut för en minut sen ungefär. Blött trist hår och lite småtrött efter en mycket jobb och lite sömn (som vanligt) men GLAD :)
image34

.... mindre glad över sladdhärvor och konstant stök i kontoret. Hehe. (vafan gör man åt sladdhärvor förresten? Slår nån på käften? :P) Såhär ser det ut där vi sitter och parallell-datanördar om kvällarna i alla fall, Daniel och jag :D

image35



Jävla sladdar.

Fyfan.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi...skönt att se att andra också har sladdar ;) Vi snubblar dagligen över våra eftersom Björn aldrig får tummen ur och sätter dit den där jäkla listen som han tog bort när han la nytt golv (för snart ett år sen!!!).
Smink...vad är det?! ;D
Men du är himla snygg i alla fall...
KRAM

2008-02-22 @ 22:05:05
URL: http://citronlime.blogg.se
Postat av: Elli

Nice att se lite foton, bejbi! :D Smokeyeyes verkar ju va nåt för mig med.. Förvånad? ;)
Och SLADDAR ja.. Kill'em! Kan inte allt bara vara TRÅDLÖST? ;D

2008-02-22 @ 23:12:35
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Nina

Å, jag vill också ha en sån där smokey eyes-palett! Noterar i den mentala minneslistan för nästa veckas shoppingraid. ;)
Sladdar ja, det är ett rent jävelskap!!! Trådlöst is the shit säger jag bara!!!

2008-02-22 @ 23:22:20
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: Anonym

Jag får nog göra det själv om det ska bli gjort här. Och jag orkar fan inte ;D Skiiiiit-sladdar!
TACK söto!

Och ni andra darlings, KÖP smokey (visst fan stavas det så, tänk att HÅÅÅEEEEM stavat fel liksom!:D) eyes för det är fan GREJEN! Alltså färgerna är klockrena och priset ser ni ju själva. TIO färger!
Trådlöst really IS the shit! :) PUSS på er alla! :)

2008-02-22 @ 23:40:42
Postat av: Lottie

Mja kikar man i ordboken så stavas det smoky... Men det kanske bara är engelska människor som gör så för jag funderade oxå på om det inte var felstavat. :D Ser knasigt ut iaf.
Sladdar! Burn in Hell! Ett jävla gissel. :(
Nu ska jag åka o jobba!
Puss!

2008-02-23 @ 05:02:46
Postat av: Annika

50:- för ögonskugga helt otroligt ju :)))
Åh sladdar sladdar gillar inte dom heller och jag orkar inte ens lyfta upp dom när jag dammsuger!

2008-02-23 @ 11:24:33
URL: http://annickahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0