slit & släng.

Hade just skrivit ett inlägg om hur skönt det är att rensa och slänga skit och att jag blev inspirerad av OPRAH innan idag - nördvarning nr 1 kanske, men skit i det! Tyvärr (??) bestämde sig tydligen blogg.se sig för att RADERA det - för det kan ju inte varit JAG som gjorde nåt... right?!
DAMN RIGHT! :P

Nu blev jag lagom anti i alla fall, så får väl fortsätta med mitt maniska slängande.... härligt hursomhelst, det var nog dit jag skulle komma ;) Inget jävla "det-här-kan-jag-spara" tänk nu utan nu ska tidningar och skräp BORT. Hehe vad skönt det ska bli med mer plats och organiserat in the hood :)


Kommentarer
Postat av: Lottie

Löööv the slänga... vill jag oxå ha ett infall av.. jag får knappt plats i mina förvaringsutrymmen längre :(

2008-02-19 @ 00:45:22
Postat av: majja star

Precis påbörjat en megautrensning hemma. Ska bli så jävla skönt att slänga massa skit.

2008-02-19 @ 11:38:41
URL: http://majjastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0