POISON-feber in tha hood!

Tjena...!
Döingen har återuppstått! :D Mest tack vare överdosering av choklad och godis... bra skit det där! :)

Glömde bort att skriva innan att Belli messade mig innan and brought me the fkn awesome news.... POISON kommer till Sweden Rock i sommar! :D:D:D:D Alltså jag dör nästan! Av glädje, känns som att det surrar i kroppen av glädje... nu känner jag mig inte så energisk såsett just idag, men VET att det här kommer jag kunna speeda upp mig vid behov över ända fram tills dess över detta...

Är det något band jag verkligen vill se så är det Poison! Det måste vara något lurt på gång... NOT, och det är det som är det coolaste :D HAHAHA, vill bara göra en miljon glad-smileys nu!
 
image28

Med risk för att låta som en fucking fjortizzzzzz, Bret Michael´s still kickin´BUTT! På alla möjliga sätt... ;) Ni som känner mig vet ju att jag tjatar hål i hövvet på er om hans looks lite då och då. Klart min Daniel är bäst såsett ;D Och han får gärna ha sina stön-objekt. Om han nu vill! Hehe.
Gillar även Brets soloprojekt, även fast det kan vara lite väl mkt "trubadur-feeling" på låtarna många gånger...

En sak är säker - hell yeah vilket konsert-år 2008 kommer bli! :D

Sweden Rock i år förutom Poison t ex....
JUDAS PRIEST!!!! (BÄST, alla kategorier!)
TESTAMENT!
SAXON! (galet bra live! Daniel har förresten spelat förband till dem en gång i tiden med
DEF LEPPARD (tänkte även SE dem live den här gången, inte bara HÖRA ;D Erkänn det rycker i pudel-nerven Elli! :D)
AT THE GATES..... (tighta som en röv!)

bla bla bla. Sen ska vi även till Wacken, KISS och Iron Maiden då...! Dags att köpa biljetter. Kanske t.o.m NU..........

Sitter här och försöker fundera lite vad jag ska sälja och inte sälja på tradera. Den berömda beslutsångesten...! Imorgon har jag sovmorgon, och det ska bli helt... oslagbart! :) MYYS!

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Elli

Oh! You killing me here!
Det är nästan så att jag oxå skulle vilja till Sweden rock, bara för att uppleva den gamla nostalgin.. ;D
Poison OCH Deffarna liksom!! Poodle-festival! ;)

2008-02-06 @ 22:25:36
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Skoja inte det kommer rocka röven! :D Jag är helt energovich här bara för att jag tänker på att PUDLA! :D
PUSS löööv!

2008-02-06 @ 22:31:22
Postat av: Elli

Jag förstår det, darling! Du lär ju kick som serious BUTT down there, hehe! ;D Lööv!

2008-02-07 @ 23:17:53
URL: http://lilla-ego.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0