KLÄDPANIK!

HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

Var ju klar och allt. Jo tjena. Sen plötsligt får man sånt där ryck, ni vet (??) då man plötsligt börjar resonera med sig själv att "nämen sådär kan jag ju inte se ut heller!"
Och så börjar man maniskt riva och slita ut massa skit från garderoberna och klädkammaren, byråer osv.... gaah! Och allting sitter ändå helt fel och trist. Man är ju knappast en size noll (vad nu det har med saken att göra, är väl ingen vettig person som eftersträvar det "idealet"), men jag är jag och vafan... alltså jag har accepterat mig själv med skavanker och sådär. Ibland är ju bara sådär att det spelar ingen roll för man känner sig i alla fall fucking BUTT-UGLY och som en enda stor skavank! NU är en sån stund. Skit! Börjar dessutom bli sen och hela skiten.

Så här ser jag ut just nu. Och bli inte bländade, honeys ;) Det är bara Eddie som tagit foto så mina vita ben LYSER ännu värre :D

image31

Men min KISS-klänning som jag sydde syns i alla fall lite :) HOWEVAH så är det här VARDAG för mig! Känner mig förvisso ganska vardaglig idag så anyways....

Näe, måste dölja benen. Är fortfarande knäckt av "träd-stams-benen" på bilderna från igår... :S

JEANS, som jag hade tänkt....?

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP, med risk för att upprepa sig! :P

Kommentarer
Postat av: Lottie

Ha ha ha I know the drill... Paniken har kommit o gått här... Ska dock ut... Eller iaf hem till dig o dricka öl. Vilket som... Bara jag slipper sitta hemma :D

2008-02-09 @ 20:07:27
URL: http://Libitinarii.blogg.se
Postat av: Nina

Du är ju SKITSNYGG, fattar inte vad du gnäller över! ;D
Jag är för övrigt avis på din KISS-klänning, give it to me!!! (Inte för att den skulle passa mig, men ändå... haha!)

2008-02-09 @ 22:09:39
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: Elli

Nina said it - du är SNYGG,bejbi - så shut the fuck up! ;D ( jag veeet ju hur det är när man drabbas av den där paniken, då finns det INGET som passar..) Men bara så du vet så är du snyggast! ;D
Och vart är dom där TRÄDSTAMS-BENEN du snackar om?
Du har drabbats av parranojja! ;)
Och för att glida in på temat TRÄD, så vet du ju vart trädföreningen ska ha årsmöte inom snar framtid va? ;D

2008-02-09 @ 23:46:55
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

SÖTISAR! :D Idag känns det lite bättre, men det är väl för att man är hemma i borgen ifred ;D
Trädföreningen kanske har årsmöte redan ikväll? ;)

PUSS!!!!

2008-02-10 @ 15:07:44
Postat av: Majja Star

SNYGGING!!!!!!!

2008-02-14 @ 08:18:07
URL: http://majjastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0