KISS är spikat! :D

HAHAHAHAHAHHA, YES!

Kiss-biljetter är bokade! :D Tänkte ungarna skulle med och rocka (med feta hörlurar, naturlich), men åldersgräns på 13 år tyvärr verkar det som... skit! Men är ju inte så mycket att göra åt saken. Då får de väl troligtvis bo hos Daniels moster i Västerhaninge den dagen/natten...

Hursomhelst; FYFAAAAAAAAAAAAN vad det ska bli bra! :D
Och sen efter det är det ju ingen idé att åka tillbaks till Söndsvall. Så vi kanske stannar nån dag och sen drar vidare neråt till mina föräldrar och på onsdagen senast är det dags att glida ner på Sviden Råkk. Blir lysande det här! :)

Har världens bästa fredagskänsla för övrigt.... give me a call om nån vill hitta på nåt - synd flesta av er bor så långt bort, är ju fortfarande lite hemlig med den här...

Nu ska Mats, jag och Lina åka och käka lunch. Lina hade också fått tag på tics, perfekt!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Fan vad nice att ni fick biljetter + att du är på bättre humör. :)
Själv är jag inne på dag 4 av nya medicineringen o har huvudvärk o svettningar som ett miffo... Kan tillägga gäsp- o sväljtics + gigantiska pupiller oxå. Men nu ska det väl bli ordning på torpet... Medicinen ska ju hjälpa mot folkskygghet, ångest o allt det där skiten som jag haft för mig senaste året. Om nån vecka är gamla jag tillbaka med råge! :)
Kram!

2008-02-22 @ 16:59:27
Postat av: Linda

Ååååhhhh...då måste vi hinna med att ses också!!!! :)

2008-02-22 @ 18:05:07
Postat av: tessa

Jaaaa!!!! Du ska inte behöva lida mer baby, hoppas medicinen funkar och att biverkningarna ger med sig SNART! Kan inte du börja smygblogga igen, saknar din blogg... hoppas det går bra att jobba helg! :) KRAM!

JAAAA jag vill ses ju!!!! :D Men ni ska inte på SRF, utan i småland alltså va...? KRAM!

2008-02-22 @ 21:07:33
Postat av: Linda

Ja jag var först lite smått sugen på SRF men så blev jag sugen på att åka till Sthlm på den endagsfestivalen och sen en massa bra band till Peace and Love...jobbigt...faaaan ;)
Så det får bli att ses i mörkaste Småland (ja för inte fasen skiner solen i Växjö i alla fall).
Puss och kram

2008-02-22 @ 22:01:54
URL: http://citronlime.blogg.se
Postat av: Lottie

Man är internetstörd när man automatiskt använder sitt online nick som egennamn va? :D
Ja, jag kanske skulle ta o återuppliva den... Fast jag tror jag väntar tills dimman lagt sig lite... Just nu vandrar jag mest i en egen värld av biverkningar. :D

2008-02-22 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0