here we go again!

Mycket riktigt så har jag då blivit SJUK igen, jag också. Plågat mig igenom dagen utan värktabletter, men när jag kom hem kändes det som att jag hamnade helt under isen.
Städade igår, men kom hem till ett nytt disk- & skräpberg och blir så jäkla besviken på Daniel :(  Han i sin tur drog iväg på nåt möte och tycker att han ska komma hem NU för han ska gå och handla tycker jag! Livsnödigheter som halstabletter, vaniljmjölk, honung, något gott te och Häagen-dasz och sånt. Hehe.
Har i stort sett legat som en död fisk på soffan (alldeles för vanlig position senaste månaderna!) och känner mig helt avtrubbad, ont från topp till tå. Hittade nån mysko värktablett här som jag ej hört talas om innan (kofazon) men den verkar inte bitit ett piss på mig.

Hoppas den här skiten går att sova bort för jag ska jobba extra på torsdag så jag kan vara ledig nästa fredag för vi ska till fjällen... har fan inte TID eller ork för det här tramset!

Nog klagat, ska inte sitta vid datorn för jag orkar inte. Men glass orkar jag käka för det är det enda som lindrar lite så glass + en ny dos otrivin menthol och vila :) Blir det inte bättre då får jag väl bita i sur-äpplet och sjuka mig imorgon och en ny härlig karensjäveljävel... börjar inse ändå att jag kan inte hålla på att pressa mig mer för jag får bara äta upp det gång på gång igen, det här funkar inte!

Hoppas bacillerna inte biter på er, sweeties! :)

Kommentarer
Postat av: Libitina

Asså vilken jäkla otur du har vännen! :(
Det suger att vara sjuk hela tiden.
Hoppas du kryar på dig fort! :)
Kram!

2008-02-26 @ 21:12:19
URL: http://libitina.blogg.se/
Postat av: Elli

Bacillerna ligger ju tydligen LATENT här då'rå! ;D
Jag säger upp mig som människa! ;)
Krya på dig,söto! Hoppas du mår BRA imorgon!
PUSS o KRAM!

2008-02-26 @ 22:26:15
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Nina

Krya på dig, honey!
Det är aptrist att vara sjuk hela tiden, I know all about it!
Kram!

2008-02-26 @ 23:48:29
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: Linda

Usch då...hoppas det inte är någon seg och långvarig förkylning, utan att du blir frisk asap!
Massa krya-på-dig-kramar

2008-02-27 @ 22:12:00
URL: http://citronlime.blogg.se
Postat av: tessa

Ni är för söta darlings! Puss (med gasmask som tar bort läskiga baciller off course :D)

2008-02-27 @ 23:15:11
Postat av: haggabaggar'n

Näjj! Det är så irriterande att vara sjuk.. :/
Hoppas att du piggnar på dig alldeles snart och att du slipper ta karensdag. Kram & krya på di! :)

2008-02-28 @ 01:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0