här sitter jag nu igen dårå.

Kan man annat än att bli helt glad av vårsol? Eller vår kanske inte det blir här riktigt än, men jag är glad bara solen lyser skitsamma årstid! :)
image37
Har precis käkat spaghetti + köttfärssås, gött. Barnen är i duschen så tänkte sitta vid datorn och sen INTE sitta mer idag - satt hela kvällen igår nästan, det var inte riktigt meningen ju! Shit happens. Snackade i telefon med Madde till 3 inatt, så har sovit alldeles för lite, känner mig ganska pigg ändå men ska nog vila lite för att jag KAN :D

Ikväll blir det bärra, chirre, melodifestival och 80-tal med Lillan och sen utgång! Ska ringa Nina också och se vad hon har för planer. Lottie jobbar ju tyvärr annars LÄTT att du inte kommit undan, baby ;)

Tog bild på den här klänningen igår för att sälja på tradera:
image36
Men tror fan jag ska behålla den ändå, för den är sååååå skön -  och knälånga tighta klänningar och kjolar är en hederlig favorit för mig. Går ju så braaaa för mina auktioner också, eller inte... >:D Mejbiii I will wear it 2nite, t.o.m!

Dags att slita mig! Ha en skitkul kväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha en riktigt kul kväll, sötis!

2008-02-23 @ 18:13:02
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: Lottie

Ja, jäveljobb :(
Nu när jag inte har en fet o allmänt missbildad dag o allt. :/
Men men... det kommer fler helger! :D

2008-02-23 @ 18:36:23
Postat av: Elli

Vårsolen väcker liv i vem som helst! ;D
Behåll den där klänningen, bejbi - du kommer ångra dig annars, om du får den såld för ett SKITPRIS! ;D
Det går ju så bra på Tradera ja.. HAHA, vad e're om?
Hoppas du får en kanonkväll, trots segheten .. ;)
PUSS!

2008-02-23 @ 23:39:14
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Hagabagar'n

HÄJJ! :) Skulle velat se dig i den klänningen ikväll! Sälj den inte! Sitter här med fetstrumpor och halsduk runt min kackiga hals istället, hade ju velat följt med ut.. Hoppas ni hade roligt och att du känner dig pigg idag sen. ;) KRAM!

2008-02-24 @ 00:02:35
Postat av: tessa

Nina och Lottie: vi tar igen det SNART! :)
Blev klänningen and I will keep it. Hade säkert ändå knappt fått något för den...
Puss på er! :)

2008-02-24 @ 21:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0