fredagsdatanörderi...

Kom precis hem från att ha jobbat kväll. Glömde ta med mig cd-skiva, så fick bli radion i bilen hela kvällen. Alltså det är några hemska låtar som FÖRFÖLJER MIG, som är så dåliga att jag har lust att slita av mig öronen nästan... *drama* nån brud som sjunger "keep on bleedin´, you cut me open...." bla bla bla. SÄMST.
Nr 2 som förföljer mig,  "you make me smile, please stay for a while..... bla bla....nånting med nose...." ;) LEAVE ME ALONE! Man kan ju stänga av radion. Fast det KAN MAN INTE! :D

Dagens i-lands problem :)

Har annars haft en skön dag... sov ut litegrann, sol ute... mys med ungarna och sen lämnade jag dem redan 11 på dagis... skrivit brev och myst för mig själv hemma. Perfekt! Det behövs verkligen ibland för att bara få vara ifred och ha det tyst en stund och pyssla med diverse projekt.
Lyckades fixa in vikarie tills imorgon, så jag är ledig.... och Daniel ska på angel-tävling med jobbet (vilket i praktiken innebär att varenda jävel super sig skitfull typ kl 8 på morgonen och inte en käft får ens minsta fisk-yngel :D) så funderar på att gå på bio med barnen, bara det inte är för tidigt...

Ska bli über att få sova ut och inte ha några tider i universum att passa egentligen! Göra vad man känner för. Jag har inte så mycket krav och förväntningar när det kommer till kritan egentligen, bara VARA räcker bra nog för mig... LIVSKVALITET! :) Sen kan ju resten av förkylningen eller vad det är försvinna, men har varit risig så länge att har liksom vant mig på något sätt....

Kommentarer
Postat av: Libitina

Jamen guuuud... Angelaktiviteter slutar alltid med våldsfylla före klockan 12 på dagen. :S
Har aldrig fattat varför dock men det är alltid så.

2008-02-29 @ 22:03:56
URL: http://libitina.blogg.se/
Postat av: tessa

FÖr mycket testosteron på samma ställe säkert, precis som när det blir för mkt kvinnor på samma ställe blir det hönsgård :D

2008-03-01 @ 22:45:28
Postat av: Libitina

Gud vad jag har varit duktig idag... jag har städat o svurit o slängt o skvallrat om min egen slarvighet med bilder på bloggen. Jag la först upp en före bild för jag kände att då var jag ju tvungen att slutföra eftersom jag blottat mitt kaos för allmänheten. Fint som fan blev det. :)

2008-03-02 @ 20:07:55
URL: http://Libitina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0