Fredag. Lejter skejter.

Fredag i Bydalen. Chirre är ett viktigt inslag. Mina sötnosar brås på mami!

image29

Eftersom jag tog tvingade Daniel att ta ett helkroppsfoto insåg jag till min fasa att det kanske tyvärr är dags på att skära ner av det goda.
Eller hur var det nu, lägger inte kameran på 10 kilon? ;)
Fråga mig inte vad jag gör för min för övrigt.... DAAAAH! Fick en plötslig fulhetssvacka så nu måste jag genast lyssna på the buried song och rycka upp mig! (fast skorna är jävligt snygga)

image30

I just MIGHT be back later................. ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nice helkroppsbild! =)
Är det en bh som ligger bland chippsen? Kidsen är söta som vanligt! typ tonåringar! gaaah!! ;)

2008-02-08 @ 22:11:59
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Lottie

Jag tror du visslar på en fredagsvisa. ;P

2008-02-09 @ 10:15:18
URL: http://Libitinarii.blogg.se
Postat av: Nina

Heeeej honey!
Visste inte att du också börjat blogga, vad kul! Min ligger dock på is...
POISON till SRF och jag är sjukt sugen på att åka! :D Du ska dit va?
Kram, kram!!!

2008-02-09 @ 12:23:49
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: tessa

TACK! :D Jajjemän, bh mitt bland chipsen... *s*

Yes, har börjat smygblogga Nina! :D Har inte "sagt" det till mer än typ 5 pers än dock... ;)

SJÄLVKLART ska vi dit! Och det kommer bli så jäääävla bra så man dööör! :D *drama* Kan du inte dra dit du också då? KRAM!

2008-02-09 @ 13:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0