fantasibrist!

Nu blev det sådär igen, alltså allt försvann när jag skrivit! Sugen på att börja om igen då liksom! Eller inte.

Tappade jag fokus bara för det. Jaha. Jobbat 13-21:30 också - vilket i praktiken innebär att man hinner inte ett piss varken innan eller efter, så är lite seg i skallen... annars är det bara fint :) (yes you heard me! Svängningarnas förening har sin högborg här i mitt hem! ;D) Soft på eftermiddagen, slapp ett städ och en aktivitet (dvs två timmars jobb) så satt och fikade och slappade med sällskap... jag är en stolt legitimerad soffpotatis :D

Min "bebis" fyller 3 år på söndag, TRE! Eftersom det verkligen var IGÅR jag klämde ut honom så är det märkligt! ;) Har haft stora problem med att komma på något bra att köpa till honom däremot. Visst, det behöver inte vara några jättemärkvärdiga grejer, men det är verkligen INGENTING han behöver...! Eller i alla fall ingenting som jag kommer på. Man köper det som fattas om det är något allt eftersom. Och leksaker, böcker osv är verkligen inte direkt panik... BRA tips är välkomna!

Ordnar sig. Skulle behöva samla ihop mina superpowers för att skriva en jobb-ansökan också! Det är inte min starka sida, så bäst att inte panik-svamla ihop något! Men bara jag satt igång så känns det nog ok.

Näe, orkar inte skriva mer för jag blev helt ofokuserad av ATT ALLT FÖRSVANN....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0