bakis & helt SLUT.

Alltså idag är jag helt enkelt för trött för att vara bakis. Orkar inte ens TÄNKA idag... hahaha. Men det är så skööönt att bara vara ledig och hemma att jag nästan går i bitar! Tror att jag var fullare igår än vad jag själv trodde. Hade KUL i alla fall så då är det ju som det ska vara! :D Lottie hade också sån där störd dag igår, hon som alltid är så fin! Knäppis :)
Själv satsade jag ju som sagt mer på att SUPA mig snyggare. HAHAHA.

Vi har American Pie 6 (??) hemma, hade ingen aning om att det gjort SÅ många liksom. Men känns som att det är på den nivån min hjärna befinner sig på så den passar nog som en smäck idag. Alltså jag dööör över hans farsa i filmerna :D Det gäller att man har ett täcke man kan dyka under om det blir 2 much pinsamheter.  Är det nån som har några bra filmtips i övrigt...? Känner för att se nån läskig & asbra film sen ikväll!

Och när det gäller trädstamsben och annat så känns det såklart bättre idag eftersom jag får sitta ifred i mina mysbyxor och fisa ;)

Näe, gäsp suck och stööön... ska man orka slänga i filmen kanske? :) Daniel bara sover och sover, fattar inte vad som är "fel" med honom... nu ligger han och SNARKAR som ett fkn sågverk igen :S Surething, han får väl sova om han vill, men alltså det är inte normalt att sova 5 gånger om dygnet flera timmar i sträck per gång liksom. Nog för att man kan vara trött hela tiden, men man kan ju inte bara ge efter och sova för det. Jo, tydligen vissa då....

Over and out......

Kommentarer
Postat av: Lottie

Hej girl!
Damn vad jag är beaten idag... ha ha jag har gjort som du o fese runt i mysbrallorna typ hela den vakna tiden.
Kommer förbi med pengar för jeansen om the deal still is on? :)
Pöss o kram.

2008-02-10 @ 21:19:03
URL: http://Libitinarii.blogg.se
Postat av: Elli

Söto! Fy fan för att va BAKIS och fy fan för att helgen är slut. ;D
Och fy fan för American Pie.. Alltså, är det sant att dom gjort SEX stycken? Jag dör.
Eller rättare sagt, jag ÄR redan död, eftersom jag dog av den första filmen.. Jag klarade inte ens av att se hela för att den va så pinsamt dålig. ;D

2008-02-10 @ 23:35:03
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Ingen brådska med betalningen söto! De var hursomhelst superfina på dig! Och TACK för lördags som sagt :)

Jag är helt knäckt idag. Det blev ännu värre IDAG liksom. Hallå. Och att helgen är slut är bara FÖR jäkligt! Gaaaaaaaaaaah!
Och när det gäller American Pie så är jag också död, för nr 6 var så pinsam och så KASS dessutom att jag gick i hundra bitar! ;)
PUSS på er!!!!

2008-02-11 @ 22:25:15
Postat av: Lottie

Ha ha det måste vara åldern för jag är fan fortfarande helt seg jag med. :D

2008-02-11 @ 23:19:00
URL: http://Libitinarii.blogg.se
Postat av: Linda

Ni måste kika på "I am a legend"...den är bra!!!

Hehe...när man är över 25 år så funkar det inte att festa...man måste ta ledigt från jobbet i typ en vecka
;D

2008-02-13 @ 18:22:00
URL: http://citronlime.blogg.se
Postat av: tessa

Då ska jag försöka fixa den, man kanske borde gå på BIO förresten - fick ju biobiljetter i födelsedagspresent :)

Jag ska ta ledigt en vecka nästa gång efteråt :D

2008-02-15 @ 23:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0