wallander

Jag döööööör vilket bra avsnitt det var ikväll! Känner mig helt förstörd........
Inte på ett negativt sätt, skönt att KÄNNA något när man glor på film och dylikt! Ja, shit alltså.....
Tyvärr kallar verkligheten, vilket just nu innebär hänga tvätt och sen försöka SOVA - helst nyss!

Tycker vi skickar alla pedofiler till en inhängnad plats i norra Pakistan där de kan käka varandras bajs i brist på annat, och dö av miljoner malariaflugor som gnager på dem. (Hets mot folkgrupp...? So SUE me!)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med dig fullständigt...jag ser rött direkt! Känner inget alls för de...mer än rent hat! Utrota!!!!

2008-12-15 @ 10:42:01
Postat av: Majja Star

Ja den Wallander var asbra! <3

Johanna var så bra! Men man såg på henne i den filmen att det var något som var annorlunda med henne. Lite obehagligt.

Kolla in www.sexoffender.nu

Så kan vi börja planera what to do with the bastards.

2008-12-15 @ 17:33:12
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: Marie

Jaaa, vilket bra avsnitt!!!

Håller med dig fullständigt...de måste få lida ordentligt de jävlarna!

2008-12-15 @ 17:45:12
Postat av: tessa

De måste DÖ!

Håller med Majja!!!! (fast iofs alla skådisar är som klippta och skurna för sina roller)

ska uggla på den där länken sen blir det planering ;)

2008-12-15 @ 21:00:58
Postat av: elli

Du ju att jag blev lika förstörd jag.. ;)

Bästa avsnittet ever!

Men pedofiler måste DÖ!

2008-12-15 @ 22:17:14
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Marie

..men plågas riktigt ordentligt först...det ska vara riktigt, riktigt jävligt så de tigger om att få dö.

2008-12-16 @ 17:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0