DDMH

Vaknade upp från min NAP på DDMH (DetDärMordiskaHumöret) igen. Gaaaah! Nu sitter jag här och desperat knapprar runt - som vanligt fick jag akut lust att shoppa nånting när jag inte mår helt hundra. Men hittar till min fasa ingenting, haha...

*patetikens drottning*

Usch... visst, julen har varit helt ok och sådär, men NÅNTING fattas! Kommer verkligen inte på VAD. Tomtejäveln, kanske. Känns så TOMT inombords! (ok, jag inser också att min nap från helvetet kan ha med saken att göra ;D)
Varit helt trött och off två dar nu. Suxx! Jag ska ta mig bort till macken i alla fall nu, beslutsångesten river min stackars lekamen - ett stort gäng FOLKÖLSmotherfuckers eller en världsrekordstor påse blandat godis...? That´s the question and I yet dunno the answer. Men däremot vet jag att jag är ledig tre dar nu, och det ska bli sköööönt... ska försöka skriva och dona, istället för att flänga runt och mellandagsrea mig sönder inombords...

Satt och kom på att för tre år sen var jag mitt upp i min ålderskris. Den hade kulminerat till max och jag mådde verkligen SÅ jävla dåligt runt jul då, sämre än SÄMST! Phew, vilken tur man ändå mår BRA i grunden... uppskattar varje sekund. Och bara tanken på det fick mig att trots allt känna mig ganska nöjd. ;)

Hoppas ni haft en mysig jul och fått umgås en massa med era darlings! Och sluppit att jobba! ;) Gotta go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0