nyårsförberedelser

Nu har jag försökt fixa klart allting inför imorgon, tror inte jag glömt något nu - förutom att det är lite Silk-Épil-work på benen kvar att göra (AJJJJJJJJJJJJJ!!!!)

Klänningar? 3 alternativ, fast hellre det än noll ;)
Käk? Yepp. Fast jag ska bara göra snittar.
Bubbel? Yepp.
Håret? Utväxt eliminerad. Locktång nerpackad.

Ska jobba till 16 imorgon så blir lite stirr-o-rama här sen, men ska packa ihop det vi behöver så vi är i stort sett klara att dra så fort jag sminkat mig och duschat...
Jag är egentligen ingen nyårs-person, tycker den kvällen kan bli lite läskig på något sätt. Det kan ha att göra med att jag tycker smällare, raketer etc är lite obehagligt i kombination med GOTTNYTTÅR-hysteri - det blir bara en ny DAG, inte nödvändigtvis helt annorlunda. Inte ett skit ens. Hehe. Vill helst inte ens att folk ska snacka om att det är "nytt år" för det blir lite halvjobbigt direkt... Sen har barnen har alltid roligt ihop och härjar loss, skönt att kunna sova över och skönt att komma hemifrån en sväng! I really need to dress up också, haha. Får allid jättelust till det när jag sunkat omkring mest...

Papps kommer sen på torsdag, då är väl inte ett skit öppet  men på FREDAG ska vi åka och handla den här typen av grejer:

Ungefär sådär ser vår hall ut i planlösningen. Minimal, smal och irriterande. Men med rätt medel så kan man få till en bra förvaring även då, tack och lov! Hade tänkt mig något i den stilen. Men spegelskjutdörrarna framför (röv-)hålet. ;)

Precis  som jag anat känns allt SÅ mycket bättre idag efter jag jobbat och fått sakna barnen lite. De har också varit på bättre humör och vi har inte "skavt" på varandra, liksom. Så, all är bra (förutom den där hemska ryggvärken dårå... men skit i den)
Daniel är hemma på permission också över nyår :)

Nu orkar jag inte skriva mer, men vad ska NI göra på nyår, bejbs...? Inte massa fåniga nyårslöften och trams hoppas jag? ;)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer blir super när ni täppt igen (röv)hålet. Då blir det väl inte fler accidents med blodvite heller? ;D

2008-12-31 @ 00:00:42
Postat av: Linda

Smala hallar är irri...jag ser upp till de som lyckas hitta bra förvaring ;) Eller ja, egentligen alla som lyckas få bra ordning på hallkaos öht. Fattar inte varför det alltid blir kaos där?! Vi hade jättebra ordning i Växjö; slängde in allt i garderoberna, hehe.

Nu har vi samma dilemma igen, tror att det kommer bli ordning i hallen här ungefär när barnen har flyttat hemifrån ;D



Nyår blir soft...ma och Micke kommer hit...trerätters...skumpa vid tolvslaget (om jag inte redan somnat då)...kanske lite TP som tidsfördriv.

GOTT NYTT ÅR darling...

KRAM

2008-12-31 @ 14:08:49
Postat av: Majja Star

Älskar dig med!

Kunde inte höra av mig igår. Inga pengar mobilen :(

SUnkigt värre...

Ska laga lite potatisgratäng nu med massa vitlök. Vill du ha ;) ?

2009-01-01 @ 13:23:51
URL: http://majjastar.blogg.se/
Postat av: tessa

Nej lovar att inte ramla omkring i hallen sen igen :D



L: Mys med trerätters, värre med hallkaos (som det ju alltid blir) hoppas ni hade supermysigt!



M: Ingen fara heller :) Jaaaatack :D PUSS på er!

2009-01-01 @ 18:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0