TOTAL livskvalitet!

Åååååh vad nice!

Jag glider runt här i pyjamasbyxor, mina underbara röda innestövlar och bara MYSER... har precis vräkt i mig 100 finn crisp med ost och nu väntar kaffet och soffhäng med en bra bok. Barnen och mina föräldrar är iväg och åker skridskor, kul för dem, orkade inte följa med men ska ta mig iväg snart jag också - Eddie har fått skridskor från dem :)

Men alltså - jag tycker verkligen att jag blivit ganska bra på att ta tillvara på stunder... tillåter mig själv att bara VARA och njuta till max av nuet på ett helt annat sätt än jag gjort när jag var yngre. Plus UPPSKATTAR verkligen saker mycket mer. Kan liksom bli helt lyrisk, nästan så det bubblar inombords av glädje över minsta småsak :)

Igår var roligt, hände inget speciellt men det var trevligt. Tyvärr ingen tårta (morr!!!! ;D) för Lillan hade glömt den hemma. Kul att träffa hennes nya i alla fall, och han var nice! Lite trist man aldrig har någon kamera. Vi köpte vår nya för max ett år sen, och den ÄTER batterier... ska det VARA så? Går det göra något åt...? Vägrar gå och köpa dyra litiumbatterier och så räcker de en kvart. Unfuckingacceptable!

Jo, igår precis innan jag stack... hörde något rasslande ljud från altanen,det var PAPPA som var därute och sågade och grejade. En liten stund senare hade han smällt upp lister i badrummet! Yeehaa! Jag har verkligen retat ihjäl mig över att det ej funnits lister där, för det är verkligen inte FÄRDIGT när man inte har det. Plus det har rasat ner ett ton sågspån varje dag från ett ställe från där-listen-skulle-vara över duschen. Så, som sagt, he´s the MAN! Händig och gör alltid allt sånt på en gång liksom, skulle aldrig skjuta upp eller göra halvfärdigt utan fullföljer... Min andra IDOL (haha!) i detta avseende är Lottie - inte bara snygg som få, utan även händig och teknisk! >:D

Bla bla bla. Vad trött jag blev! Idag får nog bli en datorfri dag känner jag :) Kände även baksmällan komma smygande, och den ska vänligt men bestämt motas bort innan den ens anlänt med hjälp av den intelligenta värktabletten...

Näe nu måste jag lägga mig på soffan... adiooooos!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Ha ha tackar, tackarrrrr.... Jag har dock lärt mig allt jag vet av min version av THE MAN! Min pappa. :D

Pappor är bäst... synd man inte kan gifta sig med sin egen. :/

2008-12-22 @ 13:08:13
Postat av: tessa

Pappor kicks butt! Tyvärr är ju det min pappa lär ut bortkastat, med tanke på min demens dårå ;)

2008-12-22 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0