halkan från helvetet har anlänt

19:20!

VART tog denna dag vägen?

Ska efter Eddie somnat återgå tills det jag påbörjade igår: rensa DANIELS papper/skräp. Börjar inse att om det nånsin ska bli nån ordning här hänger det på mig, för jag tänker inte vänta. Kanske är dåligt av mig att kasta hans grejer, men naturligtvis slänger jag ju inget viktigt... (hahaha, flinade i smyg för mig själv, för det där är ju en tolkningsfråga, men... ja, jag = SNÄÄÄÄÄLL ju ;D)

Känner mig lite låst för det är så halt ute att man inte kan gå ut. Adrian har somnat så kan inte gå och handla. Lite bra ändå, för nu tvingas jag vara inne och göra klart diverse jox som jag annars lätt försummar! :) Det är helt enkelt MENINGEN att jag ska vara inne och bara skriva och dona ikväll! :) Ska rota efter broddar också, må vara pensiovarning, men det är så halt att man inte klarar sig utan det. NÄR man väl kommer gå ut alltså. Skridskor är enda alternativet! Och det är jag för övrigt jättesugen på att åka... fatta hur KUL det hade varit då? Eller längdskidor! Fast går nog inte så bra på is. Nu tjatar Eddie att vi ska gå in på bollibompas sida, så han ska få göra det och jag ska smyg-börja lite här...

Have a nice evening, göörls!

Kommentarer
Postat av: elli

Hello sweet bejbigöörl! ;D

Jag ville bara VISA att jag är här o läser, men har varit lite crappy på o kommnentera.. du vet hur det är.. ;)

Jag har nog kommit i bloggKOMA eller nåt. ;D

Puss o lööv!

2008-12-01 @ 23:07:19
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

söto! det är lite samma här, och så ibland när man är inne nånstans är det som nu - dvs två vildingar som är och sliter i en ;D

PUSS OCH LÖÖV!

2008-12-02 @ 17:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0