fredagsMYS!

Sitter och häckar framför KÖRSLAGET som en annan pensionär! Hehehe! Men alltså, det måste verkligen vara jätteroligt att sjunga i kör... skulle vara kul att få lite hjälp av en röstcoach eller dylikt och lära sig sjunga PÅ RIKTIGT! I nuläget är det mest hellre än bra, I guess... fast stör inte MIG så mycket, kanske mest omgivningen ;) Hahaha ROCK-ÅKE var med från Sundsvalls lag, ett gammalt original härifrån... plus kände även igen en karaoke-dude som alltid kör "purple rain" på Dallan...

Annars var Lottie, jag och Lillan ute i Birsta och skulle mellandagsfynda. Var 4,2 miljoner folk där och varmt och panikartat. Förväntade mig förvisso detta, så det är lugna puxx. Tur man inte har social fobi! Orkade inte ens sminka mig så såg väl mest ut som hej kom och hjälp mig - men desto skönare att komma hem, göra en ansiktsmask och studsa i innetofflorna... MYS!
Kände mest att jag inte hade någon kontroll på motoriken idag, mest snubblat omkring och yrat. Eftersom vi aldrig var ute igår kväll SPARADE vi ju massa pengar ;) Däremot drack jag öl och glögg hos några kompisar och massa bra kackel inkluderat - lite lätt yr i skallen idag.

Var utanför här innan med Adrian, då ringde Eddie inifrån huset.
"Hej mamma. Det är Eddie. Jag skulle bara testa om du hade gett mig rätt nummer"
Ok, haha, sen la vi på luren. En halv minut senare ringer ungen igen ;)
"Vet du...? Det var en sak jag glömde säga till dig - puss och KRAM!"
Lilla fis-nosen.... <3
Haha, sen ringde han säkert 10 gånger till och svamlade, så söt :D sista gången sa han "nu är det jag IGEN, jag bara ringer och ringer och ringer..." :D
 
Fyyyyy vad jag behöver en ipren nu! Annars är allt helt ok idag igen, fått sova ut och mår som en prinsessa :)
Känner mig supernöjd med att bara få vara hemma. Tänt massa ljus och släckt ner allting i övrigt så glider bara runt här och njuter av tillvaron... har för mig att Djävulen bär Prada börjar nu så ska strax bänka mig under ett duntäcke och glo på det och göra te och goda mackor  (julskinka + ost + senap = damn good!) Skulle aldrig kunna leva utan mackor! A-l-d-r-i-g! Jag älskar bröd.

Daniel är på sjukhuset igen, hans permission är över... tycker ändå det gått lite bättre den här gången, på de flesta plan! Nu orkar jag verkligen inte skriva längre, såg att klockan redan är 22 så då börjar min film...

Puzzzzzzizzar och kjamizzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0