beslutsångest

Nu sitter jag här med grav beslutsångest. "GRAV" låter som ett obehagligt ord, men skit i det.

Jaha, freitag... kväll...  RASTLÖS! Har bakat julgodis med killarna, städat lite och nu är det två supertrötta killar som ligger på soffan och glor på bollibompa. Halvsovandes. OM jag nu drar ner på stan blir det sent ner, och taxi för vill inte åka ner SJÄLV... Men känner mig ändå sugen!

Jaja. Då kommer vi till krux nr 2: whattafuck to WEAR? Tror jag dööör... är dessutom sådär ful idag, röd näsa och röda ögon. Lite som Rudolf med röda mulen, fast fulare och med rödare ögon - och inte hade väl han risigt hår? :D Tur det finns smink :D

För att låta som en idiot: det jag tycker är värst med vintern är - på fullt allvar - att man inte kan ha några roliga skor på sig! (jo KAN, men då ligger man där som ett ras på gatan, halvt ihjälslagen... sen gör man det igen två minuter senare) KANSKE det är värre med skrapa bilrutor och skotta, men går inte direkt att jämföra kanske.

Nu ska jag inte sitta här och yra, utan hoppa in i duschen och dra till systemet, vilken ordning kan jag inte riktigt heller bestämma mig för. Hoppas blåbärsglöggen finns kvar!

I´ll be BACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0