Babybel

... har jag precis vräkt i mig! Bra skit, det där! Upptäckte att det fanns en MAXI-variant, även fast jag insåg att en viss del av charmen sitter i att skala av de där små röda skalen mellan varje bit... ;)



Desperate Housewives har tydligen säsongsuppehåll nu, baah! Nästan enda jag kollar på regelbundet på TV.

Fattar inte vad det är med mig, idag har jag gjort chokladtryffel... är egentligen bara en sak som kvarstår av allt julbakande (som jag inte brukar syssla med ALLS i nån större omfattning...) och det är LUSSEKATTER! Tycker allting med julen känns mysigt i år, och upplever inte stress eller nån dylik skit heller - man tar väl saker i sitt eget tempo liksom. Fuck måsten!
Att jag tycker det känns extra roligt kan också vara för att barnen är mer "med" i år, det har verkligen tjatats sönder om jul och julklappar... tomten och önskelistor... men bara kul ju :)

Meeeen ska försöka fixa sista julklapparna imorgon så det är klart. Jag ska jobba både julafton och juldagen, så vi kommer fira den framförallt helgen innan då mina föräldrar kommer vara på plats.
Och VAD köper man till sådana? Kommer inte på ett skit, vill inte fråga för vill att det ska vara HEMLIGT... Om nån av dem frågar vad jag önskar mig i födelsedagspresent eller julklapp är det väl bara att länka till eleven.se... hoho...

Nu är jag ledig 2 dar i rad, värsta lyxen! :D Så om nån vill göra nåt just give me a call.

Kommentarer
Postat av: elli

Jag har lust att ha en fet kaffe-session o kvalitetsuggla.. :D

Synd att avståndet är lite väl långt bah'! ;)

2008-12-09 @ 22:39:03
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

ja det är SYYYYND, skitavstånd! Och annars hade du kunnat få lite chokladtryffel också till kaffet, de blev AMAZING! :D

2008-12-09 @ 23:06:59
Postat av: Lottie

Jag jobbar ju natt i 2 dar nu... men jag ringer senare så kanske vi kan ta en kaffe el. dyl. iaf :) Pöss

2008-12-10 @ 01:11:35
Postat av: tessa

jamen gör så! Bäst att du själv ringer så jag inte väcker dig :D Pöss!

2008-12-10 @ 11:10:10
Postat av: Marie

Gaaahhhh, jag ÄLSKAR babybel!!! Skicka hit en är du snäll! :)

2008-12-10 @ 15:41:29
Postat av: tessa

den är så slut den kan bli :D Jag + ost = MOLERI på hög nivå :D

2008-12-10 @ 16:24:00
Postat av: Marie

Samma här du...ställ fram en ostbricka å den är slut på nolltid.

2008-12-10 @ 16:57:31
Postat av: tessa

Jamen ost är verkligen nästan det godaste som finns :D OSTBRICKA... det var alldeles för längesen, i övrigt!

2008-12-11 @ 14:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0