aaaaaaaaaaaaaaaah

Vilken PÄRS!

Sov en halv sekund inatt pga en SNARKARE... grrrrrr... brukar aldrig störas av det men det finns ju gränser. Låter vederbörande som ett SÅGVERK så... Hela dagen har jag känt mig därefter. Helt efterbliven, konstigt att man orkar med att utföra det man ska ändå. Det mesta går!

Tänkte lägga mig men i vanlig ordning är det diverse skit man måste fixa innan dess... men SNART så... ;) Jag har verkligen inte ett skit som jag känner för att FÖRA UT i cybervärlden (HAHAHA) nu, så GONATT!

Kommentarer
Postat av: elli

FÖRA UT I CYBERVÄRLDEN - härligt uttryck! ;D

Känner typ detsamma kan jag meddela och jag funderar på att gå i CYBERSTREJK. ;D

Puss!

2008-12-08 @ 22:47:44
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

"föra ut", vet inte varför, men jag får bajsa-associationer av det :D Vi cyberstrejkar bejbi! :D PUSS!

2008-12-09 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0