**WACKEN 2008**

Hallå där!

Hemma i borgen igen! Jag klagar inte. Hehe. Ska bli gudomligt att glida ner under mitt fluffiga duntäcke. MIN säng! Vi blev kvar hos mina föräldrar ända tills idag, skönt att slippa attack-åka allting på en gång...

Orkar egentligen inte skriva så mycket nu för har ont i lederna och vi kom hem för inte ens en timma sen... måste gå igenom mail och annat skit och sen ska jag jobba imorgon. BLÄH! Ska dock jobba EN dag sen ledig EN. Alltid nåt. ;)

Kort sammanfattning: sjuuuukt jävla kul! :) Träffade gamla vänner och nya sådana :) Trollhättan-ligan var de som mest hängdes med, lovely people!!!! Och underbara tältgrannar i övrigt.
Offer tyvärr bara en liten stund (och Löken såg jag inte ens röken av) men var så fruktansvärt långa avstånd... hittade ingenstans, och mobilbatteriet dog.

Mycket bättre käk än sist vi var där. Jag börjar bli WOK-OMAN! :D Korvoman är jag ju redan. Ehum. Eller tja, vi säger matvrak istället. Men fan vad man orkar röja mer när man käkar ordentligt! :)
Har inte heller gjort av med nämnvärt mycket pengar och allt har flutit på smooth trots regn och LERA två dar, frusna fötter och övertält som blåste bort så allting blev pissblött i tältet. Hittade dock övertältet igen och satte fast det och orkade inte sura en enda sekund över blött skit därinne ;D 
Jobbigaste var hemresan, försening på vägen pga tyskt vägarbete flera timmar.

Bäst: allt häng, BRA stämning, bra folk och Nashville Pussy! :D

Väl framme hos mina föräldrar upptäckte jag att även min söta lillasyrra var där.......... och mamma var på bättre humör än sist ;) Näe nu får jag skriva vidare en annan dag. So long!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Härligt att ni haft kul. Jag hoppas ni hittade posten jag gömt. ;)

Drar till Riga idag jag. Kommer hem på fredag. Puss o kram.

2008-08-06 @ 07:03:32
Postat av: tessa

Vi hittade posten och TACK som fan för hjälpen med det! :D Ring när du kommer hem så hittar vi på något kul, och ha det BÄST i Riga! Puss puss!

2008-08-06 @ 19:18:25
Postat av: tessa

TACK som fan för hjälpen med posten! :D Hör av dig när du kommer hem, och ha det BÄST i Riga! PUSSPUSS!

2008-08-06 @ 19:19:32
Postat av: tessa

Tur den här sidan strular så ofta så man låter som en upprepningsmaskin... daah ;D

2008-08-06 @ 22:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0