Med hopp om livet!

Otrivin comp räddade mitt liv igår! Tänkte i vanlig ordning ta Otrivin menthol, men så såg jag den... "mot täppthet OCH rinnsnuva" and it WORKED! :)
Ska käka kräftor idag som hämnd för att det blev ruined igår ;) Fast kanske inte känner nån smak än. Men huvudsaken är att jag inte är lika sänkt som igår, vilket slöseri med tid!

Har iofs inte så mycket energi idag heller, men ska försöka rycka upp mig... lördag och SOL för en gångs skull! Vaknade och gick upp 9. Väcktes av mina solstrålar :) Sen käkade vi frukost, har verkligen inte gjort ett PISS sen dess... where´s my energy?

Suttit på youtube och ugglat på Wacken 08-stuff, känns lite småsurt ändå för att jag faktiskt missade en hel del jag ville sett där, t ex Exodus, Kreator, Airbourne, Nifelheim, Axxis... men gjorde ju bara det som kändes rätt DÅ :) Och i regn och lera kan vissa prioriteringar plötsligt bli sekundära prios ;)


Vi igår, jag med RUDOLF-näsan (fast det syns inte så väl där kanske ändå) ser ut som jag ska SLÅ Adi, men skulle ju krama honom efter jag dragit ner tröjärmen lite på min sunkiga jobbtröja :D)

UPPRYCKNING! Adios.

Kommentarer
Postat av: elli

Det ser ut att va en skön sunktröja, bejbi! :)

Hoppas RUDOLF-näsan lagt sig nu oxå! ;D

PUSS!

2008-08-10 @ 22:09:54
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Ja den är skön (Daniels ;D) men skabbig :D

Hehe, Rudolf-näsan är ÄNNU värre idag, nu har den blivit helt flagig och gör ONT :S Gaaah!

PUSSPUSS söto! :)

2008-08-10 @ 23:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0