Stel-ARNE...

Efter 3-timmars mötet på jobbet i eftermiddag känner jag mig som en vandrande pinne - som dog -86 ;)
Måste bli bättre på att stretcha!

Adrian vaknade och höll låda inatt, så tredje natten i rad jag sover skitdåligt. Inte haft något val än att sova en sväng på soffan flera dar i rad på eftermiddagen!

Mitt hjärta känns lätt som bomull när man hämtar på dagis, båda SPRINGER i full fart mot en så får man världens kram... Adrian sa det första han gjorde "MAMMA! Jag har saknat dig, HELA dan" och då sa Eddie, "mamma jag har saknat dig MÅNGA dagar nu!" :D

Har inte hänt något speciellt på flera dagar nu, mest bara jobbat och det har regnat hela tiden... sen har jag mc-körning i skallen konstant. Men imorgon är jag ledig, hell yeah. Barnen ska få vara på dagis i alla fall några timmar, så ska jag hitta på något roligt och koppla av :)

ADIOS.

Kommentarer
Postat av: elli

Haha, jag älskar dina uttryck! En vandrande pinne som dog -86! ;D

2008-08-20 @ 23:17:05
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Tack söto, och dito :D

2008-08-21 @ 10:17:19
Postat av: Petra

Måste säga att den vandrande pinnen gick hem hos mig med=) Det där med dagishämtning känner jag igen jag fick ett "min bästa mamma hämtar mig". Eh finns det fler i leken? Eller?!

2008-08-22 @ 14:35:40
Postat av: tessa

Sålänge man är den bästa så är det bra nog :D Men det är sån otrolig känsla just det där :) Glädjen liksom lyser i ögonen på dem, bara för de ser en :D

2008-08-23 @ 21:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0