Non, je ne regrette rien.

Vi glodde på La vie en rose igår, hade önskat man fått lite djupare bild av Edith, men... fast den var inte dålig annars, bara mest... fransk ;) Känns overkligt att jag läst franska tre år, fattar inte ett schmack när man hör det! Däremot kan jag förstå text till viss del, och kan nog fixa uttal hyfsat fortfarande (??)

Hade även glömt att bebisar vaknar och skriker ibland ;)  Emmilou ville inte ALLS sova, vaknade när L och jag gick och la oss och vrålade evigheter (kändes det som i alla fall...) Sen i morse väckte givetvis mitt alarm henne. (till Lillans "glädje" ;D sowwy!) Var ju bara att ta med el Bebi upp och låta henne få käka frukost med mig, argbiet förvandlades till en liten solstråle! :)

Idag bokade jag healing-massage igen, åt både Daniel och mig den här gången. Vi förtjänar det, och han behöver verkligen det tror jag, mer än någon annan....! Hoppas han upplever det lika positivt (och inte bara på massage-fronten, utan just the whole package, som jag gjorde!) Fick tider redan imorgon... fnns inte ORD för hur mycket jag ser fram emot det!

I övrigt ser jag fram emot helgen, hoppas L också hakar på! Vi ska vara hos Vivi först på fredag, sen får vi se vad som händer... ska bli kul att festa med Lina, för det har jag aldrig gjort! Tyvärr verkar det inte bli så många som hakar på av mina jobbarkompisar, men då får man ha desto roligare med de som väl är där :)

På lördagen är det någon gratis festival med diverse band som spelar på Norra Berget, tänkte köpa en hörselkåpa till (har bara en!) till barnen, sen får de följa med för har för mig det började hyfsat tidigt! :) De tjatar alltid om att de vill se något live. Fast varnade dem att det är INTE ac/dc, Iron Maiden eller Running Wild som spelar ;D Måste dock kolla upp VAD. Setherial bl.a tror jag. Nu orkar jag inte skriva mer, ska gå och göra blåbärste igen, min senaste passion :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jag SKA med denna gång... Har t.o.m kollat upp så det är mongofritt på krogen. ;) Ja alltså bevisade mongon alltså... det kommer ju nya varje dag. :)

2008-08-28 @ 15:18:16
URL: http://libitina.blogg.se/
Postat av: Lottie

För övrigt måste jag säga att jag hade det ganska mysigt i erat garage imorse! ;D

2008-08-28 @ 15:18:56
URL: http://libitina.blogg.se/
Postat av: Marie

Ahhh, healing-massage låter helt underbart!

2008-08-28 @ 16:13:52
Postat av: tessa

Vad bra om vissa löss håller sig undan! ;D Såg du att D städat lite i garaget? ;) hihi...



Ja, det VAR det! Du kan få numret till henne om du vill :)

2008-08-28 @ 21:00:53
Postat av: Marie

Ja, mejla numret. Syrran är ju "vanlig" massör så jag ska till henne nästa vecka, väldigt lyxigt att få behandling utan att d kostar något...vi byter tjänster, hon masserar och jag producerar annonser till hennes företag :)

2008-08-28 @ 22:29:02
Postat av: Marie

Vet du vilken dag som Aeon spelar?

2008-08-29 @ 11:01:43
Postat av: tessa

Åh, klockrent så blir båda nöjda! :)

Vet inte vilken dag aeon spela, ska du gå? Ring isåfall! :D

2008-08-29 @ 17:54:26
Postat av: Marie

Japp!

Slår en pling om jag åker neråt!

2008-08-30 @ 00:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0