Mein kampf

Jag hatar den här dagen! Bara så du vet.

Känner mig som om någon kört över mig, kan inte djupandas, näsan bara rinner konstant som en KRAN och är totalt igentäppt. Allergi-jävel! Och allting bara stinker överallt och allergin blir ännu värre och värre när den väl börjat. Kom på idag vad som är den värsta doften jag vet (förutom spya, bajs... ja...) FENJAL! Kommer ni ihåg den vidriga kärring-duschcremen? (en hel serie med skitprodukter t.o.m, har jag för mig) Borde vara olaglig! Jäkla gamlingar att samla på sig stinkande dyngprylar. Kommer ihåg på 80-talet att min farmor köpte den i julklapp en gång till mig. Sure, det är tanken som räknas...  finns dock bättre och sämre presenter! ;)

Är så jävla ARG över den här skiten! Min medicin hjälper för tillfället inte ett PISS. Hur jag ens ORKAT härda ut hela jobb-dagen är ett mirakel! Med risk för att låta som GNÄLLIGA ARMÉN (det får jag också göra nån gång, right?) men det blir ju bara värre och värre...

Blir alltså ingen kräftpremiär för mig ikväll, utan IPREN-RACE och otrivin-o-rama. Min rudolf-med-röda-mulen-näsa alternativt CLOWN-SNOKEN (välj vilket alternativt ni tycker är hetast!) ska dock först smörjas in med ungarnas röv-salva.

SKÅL!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men du...röv-salvan är bra till mycket! ;)

2008-08-08 @ 20:05:30
Postat av: tessa

Rövsalvor kicks ass! :D Även eight hour cream, i brist på rövsalvor ;)

2008-08-08 @ 21:29:40
Postat av: elli

Gissa vem som fick härliga visioner om rövsalvor nu'rå? ;D

2008-08-08 @ 22:08:19
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: L

Röv-salva.... trans

2008-08-09 @ 11:21:12
Postat av: Majja Star

Haha Fenjal!

2008-08-10 @ 11:25:32
URL: http://majjastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0