MC-Arne

Idag har jag varit ledig, haft min första körlektion på körskolan kl 17. Min körlärare idag och imorgon heter Sören, och kom en halvtimma för sent, den fisen ;) Sen resterande körningar ska jag köra med en tjej, kommer inte ihåg vad hon heter...
Regn, regn, regn! Vräkt ner hela natten och hela dagen. Halt och pissblött. Fast gick bra ändå - om man bortser från den snygga vurpan jag gjorde ;)
Var förvisso inte så drama som det lät  - körde omkull när jag skulle vända helt enkelt, men körde inte fort. Var halt och slemmigt av massa äckliga löv som låg i en hög, så kan ju alltid skylla på dem. Annars gick det som sagt helt ok, krypkörning, inbromsningar, vändningar och uppväxling/nerväxling och motorbromsning och lite sånt. Basic grejer som måste sitta innan man kan köra något annat. Svårast är vändningar tycker jag, helt klart!

Är så fruktansvärt TRÖTT idag, och känner mig helt FÖRSTÖRD i arslet nu också :D Ni vill inte veta hur det känns, men lite åt "blivit-överfallen-bakifrån-av-en-flock-upphetsade-rovdjur" eller nåt ;P BLÄH!

Nu är Daniel och handlar bröd åt mig, är så hungrig och sugen att jag nästan tuppar av! Please gööörls, håll lite tummar för att det inte regnar imorgon.... nu ska jag lägga mig i plattfisksposition framför tv:n innan det är dags att greja med auktioner som går ut...

PUZZZZZZZZ!

Kommentarer
Postat av: elli

Jag håller alla tummar! :D

PUSS PUSS!

2008-08-18 @ 23:19:40
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Marie

Håller tummarna jag med!

2008-08-19 @ 00:28:56
Postat av: Lottie

Du kollade väl naglarna när du vurpat? ;)

2008-08-19 @ 06:14:18
Postat av: tessa

:D Det måste funkat för just när jag körde idag så slutade det fan regna och solen tittade t.o.m fram en liten stund :

Och SJÄLVKLART kollade jag naglarna efter vurpan ;D

2008-08-19 @ 16:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0