hemkört å lingondricka

Skitblogg! Skrev en jättelång innan, som bara försvann >:/

Jaja, var väl mest att förmedla hur oerhört bakis jag är! Mår som en skithög idag, blev alldeles för full igår så blev ingen utgång för Tessa Fylloleinen. Blev satt i en taxi hem och har total minneslucka från slutet, yäck!
Men var trevligt fram tills dess :)
Försökt kurera mig med tupplur, 32 liter bubbelvatten och läsk, ostmackor och kaffe, chirre, men tycks inte hjälpa ett skit idag... höhö.

Gäsp, suck och stööön! Daniel har varit på akuten med Adrian, han fick några bett från någonting ute och svullnade upp i pannan, ser skitkonstig ut nu också - värsta jättebulan! Men verkade inte vara någon större fara såsett.

Nu ska jag gå och glo på "allt om min buske", den kan ju inte vara speciellt djup och kräva någon större aktiv hjärnfunktion, va? ;)

Kommentarer
Postat av: elli

HAHAHAHA! Bara titeln på den filmen får mig att DÖ AV VISIONER! ;D

Och om jag inte minns helt fel så är MIN MAN med där i, dvs Ola Rapace... eller hur? ;D

Och den filmen KAN ju inte kräva allt för mkt hjärnaktivitet, nej.. Hehe!



Jobbigt att va bako förövrigt, söto! Speciellt när inget hjälper.. Hoppas det känns bättre NU! :D

2008-08-30 @ 22:19:51
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Japp, din man är med i den :D Tyvärr blev det ingenting med det, har inte hunnit glo på film... mår lite bättre nu, men är fortfarande bara halvt mänsklig ;D PUSSPUSS!!!!

2008-08-31 @ 01:52:45
Postat av: Marie

Yeeeiik...bakis är inte skoj... Jag som knappt druckit på över 3 år lär väl sluta dyngrak i ett dike när det väl blir dags ;)

2008-08-31 @ 16:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0