Flams-Arne

Jag har garvat så mycket idag att jag har helt ont i hela kroppen :D alla sov över här, utom Nina och Frasse som drog hem inatt... så idag har vi bara suttit och flamsat och fånat oss, tur man inte har något smink för det hade runnit bort för många timmar sen! :D
Var himla mysigt igår, soft och opretto :) Cissi ringde och undrade vart vi höll hus? Öööh? Javisst, då var det givetvis IGÅR som hennes 30-årsfest var...  Fick en skitsmart snilleblixt tyckte jag, och lurade med mig alla dit - inkl barnen, som precis var på väg i säng... men de kunde ju likaväl sova där, de är inte speciellt svåra. Så ringde taxi. Sen kom jag inte ihåg exakt adress, och vi travade runt hit och dit i Ljustadalen... till slut blev jag tvungen att ringa Cissi (hon SA ju att de bara var hemma och ingen skulle ut - och det var 30 pers där) och då så säger hon istället att "men vi har ju hyrt FINSKA FÖRENINGEN i SKÖNSMON! (andra sidan stan + inte en chans att ungarna skulle få med då om det inte går att lägga dem direkt..) så blev ju jävligt bra det ;) Eller inte. Fast en liten taxitripp hit och dit är ju bara härligt! Höhö. Inklusive en Ljustadals-vandring på kvällskvisten ;)


Skönt man inte är bako idag iaf... bara flamsig ja som sagt ;) Leffe berättade nån jäkla histora om en dude som tog sig in i ett ugglebo, och hade blivit riven i arslet av en berguv... :D Och på den nivån var det. Haha, "lättroad" är en av de egenskaper jag ligger inne med som jag gillar allra bäst...

Jag gillar däremot INTE just nu vår kamera, den ÄTER batterier trots att den är ny och borde vara i toppskick - därav kan jag nästan aldrig ta med foton. Ingen idé att ta med den nånstans heller, då den dör direkt. Tre foton igår, sen bestämde den sig för att lägga ner verksamheten. DAAH!

Nu ska jag slänga mig på soffan och avlida en stund och äta lakrits... C ya!

Kommentarer
Postat av: elli

Hehe, riven i arslet av en berguv.. Visioner på det då! ;D

Och skönt att du inte är bako idag, för det är ju aldrig kul! Nähä? ;D

PUSS!

2008-08-17 @ 22:18:42
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Lottie

Var det I arslet eller på arslet... om det var I så vill jag veta varför ugglans fötter var i grabbens arsle. :D

Iofs vad fan gjorde han i ugglans bo... :/



Puss o kram :)

2008-08-18 @ 00:57:00
Postat av: tessa

Fråga ugglan! Hehehe... kommer inte ihåg vad han sa, men det var nån gubbe som skulle ringmärka ungarna eller nåt.. hahaha...

Bakis suger ja! Orkar fan inte vara det :D Puss!

2008-08-19 @ 16:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0