ensam-uggleri

Kom precis hem. Så tyst hemma!
Jobbar helg och har jobbat hela dagen, sen direkt efter körde jag en minisväng på motorcykeln... Kl 18 åkte vi till Elin & Blomman och grillade, sen stannade de andra kvar där... vad ska man NU hitta på? :D Kände att jag ville åka hem, ska upp tidigt även imorgon.

Tänk om det var sista kvällen man kunde sitta ute och käka för i år? Halvdeppig tanke! Men jag höll verkligen på att frysa ihjäl pga för lite på mig. Hehe, jag är personen som lyckas klä mig HELT fel jämt, när jag åkte scooter hade jag bara leggings, ballerinor i februari bara för jag var less på snön... ;) Och idag på jobbet var det trots allt +19 eller något, då knatade jag runt i jeans och höll på att avlida av värmeslag periodvis. Får väl börja ta med mig en ryggsäck á la fjortizz, med extra ombyte, höhö. Jag föredrar seriöst att ha för lite kläder på mig än för mycket, dööör och blir grymt irriterad av för mycket på mig. Fast varför välja av att äta bajs eller diarré, liksom? (när man kan ta både och, muahaha... URRRRK :D)

SKÖNT att vara ensam hemma, försöker förtränga att jag är en mörkrädd mes som hör prassel från vartenda hörn så fort jag är minsta sekund ensam. Knakar plötsligt märkligt från övervåningen, hör mysko ljud från källaren, altanen osv... *suck*
Ska tända 32 500 ljus och... nej just det! MÅSTE gå och handla kaffe! Är helt slut. Snacka om drama! Tur jag kom ihåg det... och när man ändå är på affären så måste jag kanske ha glass... eller godis... eller både och... fan, den här tiden är inget bra, då mitt sötsug/saltsug sätter in rejält!

Har varit halvseg och asocial annars hela dagen, beror mest i vanlig ordning på för lite sömn - eller jag menar för tidig morgon ;)

Blev ett par uggs igen till vinterstövlar, beställde från Haléns och de kom idag... sitter och myser med dem på nu, hur nice som helst! :)

Har NI det bra i helgen, gööörls? :)

FAAAAAAAAAAAN NU KNAKAR DET OCH HÅLLER PÅ NÅNSTANS IFRÅN!!!! :O Och jag som måste gå ut. Gaaaah!

Kommentarer
Postat av: elli

Inte va mörkrädd, bejbi! ;)

Jag skulle oxå vilja ha ett par UGGS faktiskt! ;D

2008-08-23 @ 21:52:11
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: tessa

Kom hit och gör mig sällskap!!!! Så kan du få prova mina (stora;D) uggs och bli kär :D (tipsar stenhårt om de här för övrigt, 219 spänn från Haléns... de med snörning om du orkar in och uggla på halens.se ;D)

2008-08-23 @ 22:13:16
Postat av: elli

Jag kommer! I wish iaf! :) Jävla AVSTÅNDSJÄVEL! Jag kanske borde kolla in dom där uggsen faktiskt, skulle behöva nåt nytt till vintern! :D

2008-08-23 @ 23:15:08
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Lottie

Men ha ha ha typiskt dig Tessa! Jag dööööööööör! Ja det är fan inget vidare om man bara har bajs eller diarré att välja på, men eftersom d svider så tar jag nog helst b om det gäller döden.

Gnnnnh uggs är ju så sköna.

2008-08-24 @ 19:53:12
URL: http://libitina.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh uggs! vill ha de jag med i år! ska checka haléns ;D

2008-08-26 @ 10:30:28
URL: http://mommy666.blogg.se/
Postat av: tessa

:D Jag VET ;D Urrrrrr, bajs! Vad äcklig du är :D



Uggs är assköna. Och varma! Och billiga, om man kör på fusk som jag ;) Check haléns out! Inte ett par över 250 om jag minns rätt... flera olika par att välja mellan...

2008-08-26 @ 12:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0