vädertant

Hej hej!
Alles gut i Sundsvall! :D
Det är ju bara att inse. Jag har blivit en väderkärring. Eller vad man nu ska kalla någon som blir EXTREMT påverkad av vädret, alla kategorier!

Haft två supersköna dagar (och då inte bara pga vädret... men det har ju inte blivit sämre av bra väder heller!) Häng med lovely människor :) Imorgon jobb igen, men LÖN och fredag.... aaaah! Och GRILLFEST på kvällen, yeey! Påfylld sodastreamer-patron och öl i kylen. Såna där små grejer som förgyller tillvaron.

Om någon på systembolaget i Birsta undrar varför det ligger en kraschad öl i ett hörn, så är det jag som är den skyldiga! ;) Det var inte meeeeningen! Den var HAL, helt enkelt! Och ingen såg, så... :P

För övrigt kan jag meddela att vi har ingen toalett till på LÖRDAG, så ni kanske förstår att jag är nästan glad att jag ska jobba imorgon och el kiddos ska på dagis.....

Nu orkar jag inte skriva mer för jag har nån slags damp-ryckningar i kroppen.


Kommentarer
Postat av: Lottie

Väderkärringar är vi allihopa. :D
Fast just nu är jag mer en väderballong. ^^

2008-04-24 @ 23:46:34
Postat av: Elli

HAHA! Hade du damp på systemet? ;D Tappa öl o grejjer, hehe...

2008-04-25 @ 22:56:44
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Nina

Öl ska man dricka, inte tappa i golvet. ;D

2008-04-26 @ 00:58:07
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: t

HAHAHA :D

2008-04-26 @ 15:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0