VAB & bajsfunderingar...

Har precis jobbat kväll, Eddie susade ner för trappan när jag kom och han verkar superhängig och febrig! Daniel har varit borta hela förra veckan igen (öroninflammation) så det blir jag som får vara hemma imorgon... eftersom äntligen hantverkarna behagade dyka upp i morse igen, så kommer de/han ju vara där och fortsätta dona... (eller iofs, det kan man ju aldrig veta har jag insett nu! ;D)
Och då till det smått panikartade; då kan man inte skita ;) Vi har bara en toalett, which STINKS egentligen. Givetvis brukar man ju....... nä, det vill ni säkert inte höra :P HAHAHA! Får väl ställa klockan på 6:30 och gå upp och stoppa in flera snus och hinka i mig massa starkt kaffe så den biten blir avklarad... ;) Oj det kanske ni inte heller behövde höra... :O
Stackars min lille sjukling... han ligger och snorar och undrade "men man måste väl inte vara på dagis när man är sjuk?"

Allt är bra annars, så jävla skönt med vår - känner mig som en gammal vinylskiva som hakat upp sig, men vår och sommar ÄR GREJEN! Punkt slut, liksom. Och folk blir så otroligt mycket trevligare, har jag märkt! Undrar om man själv inkluderas där...? Jo, jag tror nog det...

Vi hade möte på banken idag, får alltid ångest av sånt... siffror, ekonomi, budget, räntor... fattades bara att hon dragit upp att jag ej börjat pensionsspara än ;D

Men men... nu ska jag ägna mig åt något trevligare - läsa en stund! Alternativt fastna vid datorn en liiiiten stund ;) Puss!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Snus eller en rök.... en puff o en bajs är ett välkänt fenomen på jobbet... :D

2008-04-21 @ 22:59:17
Postat av: Nina

Det är helt lovely med vår - finally!!!

2008-04-21 @ 23:17:09
URL: http://tankgirrl.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0