urkramad disktrasa

Var ute en liten sväng igår med Leffe, Kayan och Lina, var trevligt och soft! Lottie ville inte, men mutade på henne en fet bunt slam iaf ;)
Kände mig som en urkramad disktrasa när jag vaknade, så lät för en gångs skull Daniel gå upp och fixa med allt - själv somnade jag om och det är fanimej livskvalitet det där omsomnandet! :) Nu mår jag som en prinsessa. Med lite huvudvärk, men det har jag haft hela veckan ändå så whattevvvvah. Förresten, det var ett gäng yngre killar som betedde sig folk EXTREMT pinsamt... behandlade Kayan som nån slags rockstar, när det händer den typen av grejer vill jag bara vara i min soffa och kunna dra upp täcket över huvudet för jag döööör :D

Borde egentligen åkt och fixat både det ena och det andra nu, men känner att jag inte riktigt orkar.... kändes viktigt att bara vara hemma och så nu. Ska fixa kaffe så man blir människa.... just nu är jag filthy beast. Med utväxt. En vecka efter man fixat börjar det synas ordentligt.

Ikväll ska vi till E och B på GRILLPREMIÄR, HAHAHA.... Tessa Trotsålder och hennes kompanjoner ställer inte precis in grejer pga "lite"snö! Men tänk inte tanken "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" för då får ni en handfull älgbajs på posten! ;) På tal om varma kläder börjar jag bli så sjuuuuukt less på min fluffiga, äckliga och jobbiga vinterjacka... ;D Alltså det är inget fel på DEN, men det är fel när man ska ha det och vetskapen om att om 1½ månad står man på KISS och röjer! :O KREJSY. Tror för övrigt vi ska basta också, det känns som en riktigt bra idé! Basta är härligt! Vi har ju bastu själva i källaren, men den använder jag som förråd till skokartonger och Daniels gamla 80-90-talströjor :D WASTE, egentligen... de har coolare, de har bastun som en egen liten stuga på trädgården. NORRLAND, or what? HAHAHA!

Jag känner att jag börjar bli irriterad, försöker hålla de känslorna borta och ska lyckas... ska börja med att undvika internet en stund nu. Finns så mycket puckon här att ni anar inte. Hehe.

I could kill for a pizza right now... eller kebab... aaaah! Om jag inte får kött i mig inom några timmar kommer det här inte sluta bra.

ADIOS!

Kommentarer
Postat av: Majja Star

Beror på vilken slags snö du menar.

Obs skämt.

2008-04-12 @ 18:37:05
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: Lottie

Jaha... Inte fattade jag att jag skulle hänga med ut heller! :D
O inte tänkte jag på att jag kunde ha skjutsat er igår... Mongo man är ibland. :D

2008-04-12 @ 21:11:15
Postat av: Elli

Tessa trotsålder, hehe.. I know all about it! ;D
Hoppas du har det nice med groggandet nu ;D
Min sköna salongs börjar ju tackla av... Hehe!
PUSS!

2008-04-12 @ 23:04:16
URL: http://lilla-ego.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0