the darkness

´ello.

Sitter här och häckar och äter Ben & Jerrys Cherry Garcia. Jävligt bra grejer!

D + ungarna sover hos Blomman och Elin inatt, så jag är hemma själv!!!! Ascool känsla, men ok... jag erkänner... jag är skitmesig och mörkrädd så det stinker om det! :S

Det är så tyst ju.
Men hörde jag inte just något ljud ifrån källaren?

Känns dessutom som att nån står ute på altanen och glor på mig, fast nu blev jag så rädd att jag måste byta ämne! ;)

Gick himla smooth att jobba, skönt det! Nu ska jag vira om mig 32 filtar och mysa loss i min ensamhet :)

Det som är det mest störiga nu är att jag fått en hangup på en blogg, går liksom in där ENBART för att reta ihjäl mig , som nåt slags tvångsbeteende... hata!  Skönt man inte är ensam om detta beteende, hehe! :D

HAHAHAHAHAHAHA Lottie sms:ade just och skrev att hon sett två ugglor :D

Adios!
image70

Kommentarer
Postat av: Elli

Det där tvångsbeteendet känner jag till.. det finns även här! ;D
Och coolt att Lottie sett 2 ugglor.. En av dom kanske va MIN tall-uggla! ;D

2008-04-26 @ 23:14:38
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Lottie

Ja men guuuuud reta-sig-på-mongo-bloggar är fan ett favvo tvångsbeteende... :D Måste vara nåt med östrogenet som gör det...
Asså mörkrädd är jag med... Höll på att dö nyss för katten morrade som satan o stiirrade ut genom fönstret.... Visade sig vara nån mysko typ som släpade en säck eller nåt. Säkert nåt styckat! :(
Ja ugglorna var grymma! :) Stora som fan!
Såna här tror jag bestämt att det var : http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bd/Strix_uralensis-male.jpg
Pöss o kram från ornitologen! ;)

2008-04-27 @ 01:41:43
Postat av: Linda

Hehe...länka så jag kan också kan reta mig lite ;D

Pinsamt nog måste jag erkänna att jag inte ätit den glassen än, jag har stått såå många gånger med den i handen...nyfiken på den med körsbär. Får helt enkelt strunta i att lägga tillbaka den nästa gång!!!

Ang mina jeans...haha...kan erkänna att jag använder de enbart pga att jag inte kommer i mina gamla jeans än. Dessa köpte jag när Lilja var typ 4 månader ;) Så jan-04 med andra ord...sen dess har de legat i garderoben, fram tills nu när jag suktar efter mina stuprör (som jag får upp till knäna ungefär).
Attans att jag är liiiite kortare än dig, annars hade de gärna fått åka till Sundsvall ;D

2008-04-27 @ 12:18:21
URL: http://citronlime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0