Stirr-Göte

På mitt jobb har det börjat en ny ap.... oj förlåt, vikarie. Lena heter hon, men Lina och jag har enhälligt beslutat att hon heter STIRR-GÖTE.
Vet inte vad som är fel på muppen, men jag TÅL inte henne, får eksem så fort hon närmar sig... och givetvis varenda dag jag jobbar är STIRR-GÖTE där och stressar upp stämningen med sitt ÖVERENGAGEMANG och hysteriska kontrollbehov - på våra ANDRAS scheman. Gissa vem som stör en på lunchen om man försöker vila 2 minuter med 1000 bagateller som kan vänta, gissa vem som är kvar på jobbet till 18 om hon slutar 16... Tyder inte på att hon har mer att göra än någon annan utan på no life, if you ask me! Gissa vidare vem som skriver meningslösa 14-st A4sidors-rapporter om obetydiga småsaker, vem som är överallt och lägger sig i. Lyssnar inte för fem öre trots att hon är så jävla 2 much, utan det går in och ut. Så kommer hon istället och frågar & tjatar IGEN om allting...

Har skitsvårt att vara trevlig/hålla igen/samarbeta med någon jag verkligen inte orkar med, så nu pågår aktion UNDVIKA S-G om jag säger så. BLÄH! Ba´så ni vet ;)

Har NI nån jobbig j**el på jobbet ni ej tål...?

Har varit nån skit med vädret idag, värsta kvav-vädret och känner mig lite skum i skallen pga det... tycker det ska regna och åska inatt så det där trycket försvinner.
Så ska försöka sova nu - hur jag nu ska orka släpa mig upp till övervåningen, big drama det här! ;)


Kommentarer
Postat av: Råttskabb

Hej BÄJBORAMA!
Jag förstår precis!! Har en STIRR-GÖTE i min närhet även här. Det gäller att undvika personen ifråga. Annars blir det slagge!! ^^

PUSS OCH KRAM BÄJB
Miss you like hell!

2008-04-29 @ 13:57:19
URL: http://rattskabb.bloggagratis.se
Postat av: tessa

Jag tror det också är nyckeln - undvika dem! ;D
MISS u like hell 2, söto!

2008-04-29 @ 19:30:30
Postat av: Elli

Du vet ju att jag oxå har en JÄVEL-JÄVEL på mitt jobb.. Hypnosehoran! ;D
Tycker inte vi ska behöva stå ut med det. ;D
Puss!

2008-04-29 @ 22:33:08
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Lottie

Ja vi har oxå en jävel-jävel på jobbet.

2008-04-29 @ 23:36:07
Postat av: tessa

Vi samlar ihop alla JOBBMARODÖRER i en ubåt sen skickar vi den till ANTARKTIS på obestämd tid! :D PUSS!

2008-04-29 @ 23:36:42
Postat av: Majja Star

Är hon inte bara ny och nervös då?
Hon låter rätt jobbig, höhö.

2008-04-30 @ 19:50:50
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: tessa

Jo hon är både nervös och ny men det är nog inte orsaken utan snarare bara sån hon är ;)

2008-05-01 @ 15:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0