sovdag

Hello.

Tänker inte tala om hur länge jag sov idag, helt stöööört! ;) Men kan ju säga att jag har inte varit vaken jättemånga timmar......... hehe!
Gick en liten promenix innan i caprileggings och los ballerinas. Helt sjuuuukt med tanke på att det SNÖADE hela förra söndagen! Schizo world, liksom!

Nu har jag molat chirre dirre för ett helt u-land, och Eddie och jag ska spela lite spel...


Kayan kom över igår och vi satt mest och ugglade och snackade musik och drack några öl. Soft! Men blev sent som sejtan...

GE MIG MER HELG!!!!
image68
Edison målade lite han också igår. Min (nästan) alltid lika glada go-unge :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men SÖTunge!! sjukt :)

2008-04-21 @ 21:08:15
URL: http://mommy666.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0