sjuklingen är på plats.

Här hamnade jag efter mycket om och men... inte gjort ett skit egentligen idag, och det är väl så man ska göra när man är sjuk egentligen? Hehe.
Jo McDonald´s och lite sånt, men har inte klivit ur bilen liksom...

Sitter här med läsbrillor och det är himla skönt för ögonen måste jag erkänna! Bli inte bländade, bara jag nyss. Osminkad och oljig i pannan & håret - that´s just MEEEE! Speciellt när man inte är frisk. Kanske är därför jag haft så problem med trötta ögon när jag suttit någon längre stund vid datorn innan?
image58

image59

Killarna trycker i sig 57 korvbröd var, hehehe! Nu har mysfnuttarna lagt sig för en stund sen och lugnet sprider sig. Har beslutsångest om jag ska sjuka mig imorgon... eller knapra painkillers och genomlida.

På lördag är det planerad GRILLPREMIÄR hos Elin & Blomman, men när man tittar ut så känns det ganska avlägset måste jag erkänna...  Å andra sidan - why not? Det enda som brukar hindra en är för kalla kläder, så får väl pälsa på mig eskimå-utstyrsel och se glad ut... ja om jag är frisk då. Jossa skrev att det var värsta vårvädret i Götet. Där ser man! ;) Jag har SÅ obeskrivligt ont i skallen att jag inte vet vart jag ska ta vägen så måste faktiskt slita mig!

Höjden av menlöst inlägg, men så kan det gå!


Kommentarer
Postat av: Nina

Du är alltid lika fin, sminkad som osminkad. Dessutom ser du ju inte alls sjuk ut - du skulle se mig när jag mår dåligt... haha!!!
Dina killar är verkligen sjukt söta!

2008-04-07 @ 23:44:11
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: Majja Star

Sötnosar ni är hela bunten !

2008-04-08 @ 13:08:33
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: tessa

Puss på er!

2008-04-08 @ 17:45:19
Postat av: Lisa

Looking good! sjuk eller inte! gawd damn it ;P
Söt kidz då!

2008-04-11 @ 20:27:28
URL: http://mommy666.blogg.se
Postat av: Kille i sthlm

Du va JÄTTE söt på den bilden!!!!

2008-04-15 @ 12:43:35
URL: http://killeisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0