shopping-spree (mental, iaf...)

Det är inte bra med för mycket tid! Eller jo det är ju skitbra, men nu har jag suttit framför datorn halva dan. Sporadiskt, förvisso, men har hunnit hitta MILJONER grejer på tradera och eBay som jag MÅSTE ha! Har än sålänge köpt 3 par läppglans,

Ringde i morse klockan 7 och sjukade mig, men kommer ärligt inte ihåg vad jag sa - måste kanske ringa igen :D Tänk om jag sa att jag skulle jobba imorgon? I DON´T THINK SO! Inte när man slösat bort en karensdag :P Det blir ju så att man är hemma nån dag extra. 

Därmed inte sagt att jag är frisk, för det är jag inte! Känner mig frossig och allmänt risig. Ont i öronen fortfarande, håller på och fladdrar i dem liksom... är som att det är något tryck där och så är jag helt täppt och ändå snorig. Mysig information, huh? Det är konstigt egentligen, klockan är redan 18 snart... inte för att man gjort så speciellt mycket, och inte igår heller... ändå har dagen bara susat iväg hittills.

Vi fick hem The Cave idag från Lovefilm, tänkte uggla på den snart... tror jag sett den, början åtminstone... men en sån där film som jag låg och kämpade för att hålla mig vaken men till slut gick det inte :D

image60

Funderar på om jag ska smälla in ett bud på den sen, har många klänningar men det är ju alltid bra... 35 spänn ligger den i så... och noll bud. Hehe.

I´ll B back later.....

Kommentarer
Postat av: Majja Star

Slå till för bövelen !!!

2008-04-08 @ 21:21:10
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: tessa

I might just DO IT! :D

2008-04-08 @ 22:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0