premiär

Upptäckte nu när jag slog på tv:n att det är nystart på Desperate Housewives  nu as we speak! Så tänkte göra mig en kopp kaffe och ska strax glida tillbaks till tv:n... började ju följa det precis i slutet på förra säsongen - hello segast i stan är man som vanligt!

För övrigt har jag varit ledig idag, varit på körskolan och skrivit in mig. Har suttit och läst lite om trafikskyltar, hehe, här snackar vi ROSTIG man är alltså! Tog vanligt körkort 96 och det är fan ett tag sen... men det här ska nog bli bra! Ska gå ner dit asap och göra syntest, lämna in övriga papper och betala för "stora paketet".

Sen har vi jagat klinkers/kakel resten av dan i stort sett. Till slut hittade vi grejer som fanns på lager... så imorgon ska hantverkarna åka och hämta ut det och börja här! :D Att bli överens har varit en jävla pärs... say no more! Vi var och kollade även igår, men det vi kom fram till då som vi ville ha var beställningsvara med leverans flera veckor framåt i tiden.

Och sure, det kan ju funka, men det vi hittade idag var absolut inte fulare eller sämre på något sätt!
Blir väl lite min grundtanke i färgval och sådär, men sen har vi kompromissat resten... men det här som vi kom överens om nu tror jag kommer bli FINT och att vi kommer bli jättenöjda med det!

Daniel har åkt till akuten för han har öroninflammation igen.... vad ska man säga... jag säger SKIIIIIT! Mina luftrör är fortfarande fucked up och jag kämpar med bricanyl... blir lite bättre av att vara utomhus, men ska jag behöva börja tälta eller...?

Näe KAFFE OCH DESPERATE var det ju! C YA guys & gays.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0