otrivin menthol är GREJEN!

I morse skulle Daniel lämna barnen, tänkte ställa klockan och klä på dem och sådär eftersom han är så morgontrött... gick upp och tänkte inte på att klockan inte ringt, klädde på barnen och så och sen undrade Daniel varför vi var uppe så tidigt... hade gått upp 6 istället för 7. Ojdå. Ofta man vaknar en timma före klockan ringer då!? Hehe. Men har inte lagt mig igen, utan suttit och njutit av tystnaden och lugnet...
Sen kom D hem på lunchen, så vi har varit och kollat på grejer till badrummet... vilken PÄRS! Kände mig svimfärdig och heeeelt under ytan.
Var tvungen att gå och handla sen och gå på apoteket - ipren och otrivin menthol, what else? Ska strax ta det så jag kan andas genom näsan igen. Ska bli jävligt nice!

Och här sitter jag och äter Carte d´or mascarpone till lunch... hehe... mjölkprodukter är slembildande I KNOOOW, men just nu skiter jag bara så mycket i vilket! SLEMBILDANDE är för övrigt ett så äckligt ord att jag nästan bryter ihop!

Börjar glida in i nån slags twilight zone-dag känsla nu, allting smälter ihop och dag eller natt känns likadana...

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kvittar hur sjuk man än är, carte d´or mascarpone går ALLTID ner!!! Den enda glassen jag äter :) Löööööv!!!!

2008-04-10 @ 16:02:40
Postat av: Nina

Glass är ju givet när man är sjuk (och annars också förstås) - slem or no slem! :D

2008-04-10 @ 22:18:28
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: tessa

Jag äter mycket och helst jävligt ofta glass, men helt klart ett måste ja :D Och en av mina favoriter också... :) (har för övrigt inte märkt nå slem, alltså mer än innan jag åt ;D)

2008-04-10 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0