no BRILLZ after all?!

Har precis kommit från stan och sitter här med stink i håret! Ska bli såååå skönt med en dusch sen!

Jag hade ju en tid 15:45 hos optikern som sagt. Gled in där och började spana lite efter potentiella glasögon (vilket finns MÄNGDER av, skitmånga snygga nuförtiden! Ojojoj!)
Anyways.
Gjorde syntestet och JAG BEHÖVER INTE BRILLOR! :O WTF????

Har lite svårare med fokus på vänster öga, men inte så illa där heller att jag behöver göra något åt saken - än iaf. Konstigt! Men, en knepig sak till...
Min hjärna började ju genast "där sparade jag ca 4000 spänn, då måste jag ju köpa........" >:D
Den där störiga kvinnliga logiken då! Nån annan som känt av det nån gång? ;)

Men det slutade i alla fall med att jag kom hem med en hatt för hela 9:50 från H&M (det ska vara jag att hitta det!)
Och en systemetpåse. That´s it.

Nu ska Daniel mutas med öl så det händer nåt med våra glammiga skjutdörrar härinne ;)

I övrigt verkar det som att våren hittat även norrut... men bara så ni vet så viskar jag och tar i trä nu...! Och PEPPAR PEPPAR och hela skiten...! Guud vad påverkad man blir av solen hursomhelst... som en ny, gladare människa! Efter optikern var jag och Leffe och fikade med Nina och Eva, myseri! :)

Sen är Kent är i stan, min gamle älgklövskompanjon från Göteborgstiden... han skulle på Demian som spelar på Pipeline nu ikväll. Jag känner dock seriöst att jag inte ORKAR! Sen ska han ändå ha så himla brått jämt... de hade chaufför med sig (han bor ju i Hudik) och sen drar de direkt efter spelningen. ORKA! Näe. Fast saknar honom! Tycker de hade ju kunnat komma hit en sväng efteråt, är ju så sällan som vi ses...

I´ll be back later!
image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0