here we go...

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!

Vet inte vad det är som nu är fel, hehe, men det bara KRYPER i mig på något märkligt sätt av frustration/irritation... har varit en soft ledig dag, men lyckas på sistone inte skjuta ifrån mig skit på det sättet jag nuförtiden brukar kunna klara av.
Saker går liksom och MALER i skallen, inte nödvändigt negativt men jag har för fan ANNAT att tänka på än same ol´shit som går i repris i hövvet...

Ungarna ville ringa upp mina föräldrar, slutade med att jag fick prata med pappa (vilket jag aldrig gör, alltid mams bara) och har har en GRYMT STÖRIG EGENSKAP att alltid fråga mig om saker SOM GÖR MIG GALEN och irriterad, så var t.o.m tvungen att avsluta med en nödlögn för jag blev skitsur ;P Vill inte behöva bli irriterad, för jag vill verkligen inte vara sur och irriterad på honom - speciellt inte eftersom vi "aldrig" pratar - tyvärr! Alltså det har inte med nånting att göra annat än att han inte är så "telefonig"... och gammal vana. Vi har aldrig pratat egentligen på ett djupare plan. Varför skriver jag det här för då.... baaaaah.

Skulle vilja slå in all skit och stress i ett bajsbrunt paket just nu, och skicka det till Bortre Mongoliet utan avsändare, så att det inte under någon omständighet kan spåras till mig! >:D  Mår egentligen bra, men är några yttre faktorer som gör mig såååå stressad och grinig. Och speciellt när folk ska påminna en om det hela tiden. Skit!

Kommentarer
Postat av: Elli

Ja, skicka all stress-skit långt bort genast! :D
Skicka det inte till Sthlm bara.. Heh! ;)

2008-04-03 @ 22:26:33
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Lottie

Fett o socker orgie imorgon igen då tycker jag.... Så kan du få gnälla av dig om du vill medans jag sitter o molar kakor o tårta med glasartad blick. ;)
Kram!

2008-04-03 @ 23:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0