happy meeee!

Jag har nyss varit och fått healingmassage och jag skojar inte - det var de bäst spenderade pengar som kommit från mitt konto på HUNDRA ÅR!!!!!!!!!!!!!!

Vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva om det hela, förutom att det var... fantastico. Jämt när man beskriver den här typen av fenomen låter det lätt URLÖJLIGT, "jag är en nyyyy människa", "jag känner mig pånyttfödd" och bla bla bla, så tänkte bespara er de bitarna... ;) Men nåt åt det hållet. Hehe.

Borde vara trött nu efteråt, men känner mig snarare pigg och skrattig :D

Jo har ju inte kunnat blogga pga flyttstrul på denna sida (as you probably know by now) men JOOOORÅ. Visst blev det utgång även i lördags, och nu känner jag mig helt ärligt vrål-less på Aveny, och har öht lagt alldeles för mycket pengar på utgångar och krogen så nu blir det absolut soft med en paus från det... blev rent ut sagt UTTVINGAD efter en massiv tjat-attack från Elin när jag sms:ade lite smidigt och tänkte smita undan ;) (hade ju faktiskt inte heller LOVAT ett skit!) men NEJNEJ. Inte fick man banga, hon gav sig inte förrän jag kom :D SÅ det var ju bara att måla dit ett ansikte och riva fram några trasor från sina gömmor och ringa efter taxi.

Nu ska jag skriva brev och det har det skjutits upp alldeles för länge så... so long :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag skulle också behöva nåt sånt där...få lite ny energi efter allt jäkla shit här hemma!
TUR att solen har skinit lääänge, bara njuuuter...
:)

2008-04-01 @ 18:43:54
URL: http://citronlime.blogg.se
Postat av: Nina

Jag hade inte tackat nej till lite healingmassage, eller någon form av massage öht, just nu! :D

2008-04-01 @ 20:54:01
URL: http://tankgirrl.blogs.se
Postat av: tessa

B-O-K-A!!!!!
Ja, solen gör också underverk! :)

2008-04-01 @ 22:18:16
Postat av: Elli

Jag hade inte heller tackat nej till värstingmassage
just nu.. och inte heller ett brev av dig, göööörl... ;D Skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv! :D

2008-04-01 @ 22:30:50
URL: http://lilla-ego.blogs.se
Postat av: Lottie

Gah! Massage är precis vad min krossade rygg behöver... Iofs känner jag mig krossad hela jag... Sovit dåligt... Åker förbi med slamsen när jag vässat klorna. Kram!

2008-04-02 @ 11:54:18
Postat av: tessa

Det är på gång bejbi! ;)
Och L, glid förbi och hämta fler om du vill! ;)
Puss på er!

2008-04-02 @ 22:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0