grilleri & lönehelg

Är inte ens bakis idag, perfekt!

Var himla trevligt igår - förutom att Lottie skulle jobba så hon inte kunde joina, och alldeles för mycket synth... muahaha! Blir helt SEG av det där jäkla plink-plonkandet. Däremot tycker jag att tyngre, hårdare (är det det som är EBM??) kan vara ok ändå, skönt på något sätt med HÅRT.... inte för att jag skulle sitta och lyssna på det själv, men man somnar ju iaf inte av det ;)
Var en pratglad finne där iaf som också ville lyssna på hårdrock, så vi turades om lite ;)

HÅRDROCKARNA VS SYNTHARNA, remember back in the days? Och ni var med i min liga redan då - eller?! ;)
Mat då. Ja, kan ju för det första sammanfatta med att GRILLAT ÄR GODAST!!!!

Förutom standard-tillbehören (tzatsiki, vanlig sallad, hemgjord potatissallad och vanlig potatissallad.... osv) så grillade vi marinerad karré, halloumi, grillspett med massor med grönsaker, stark korv, kött och tigerräkor. Vilken överdrift! Sitter och funderar på om jag ska våldsgästa Leffe och snyltkäka upp allt som är kvar ;) Korv är för övrigt nästan det bästa jag vet, skulle DÖ om jag inte fick i mig korv flera gånger i veckan! Och jag veeeet hur mkt vidrigheter det är i korv, men I just lööv it anyway. Halloumi ska jag inte ens kommentera........... aaaaaaah! :D

Sen blev det utgång, hamnade på Bishop´s arms till slut, fanns ingenstans att sitta nånstans förutom där. Lönehelg = en jäkla massa folk överallt.

För övrigt jag måste skärpa till mig med min klädångest. Så viktigt ÄR det inte! Var ett evigt velande här, är glad i alla fall att jag inte tog bara sandaletter iaf för då hade jag lätt frusit ihjäl....

Nu ska jag skjutsa ut Daniel och ungarna till Blomman för de ska fixa nåt med golv eller vad det var..... sen JOBB för min del. Baah! Men känns faktiskt helt ok ändå, jag är tacksam som sagt att det inte är bakis-dramatik här ;) Blir mysbyxor eller nåt liknande. Känner mig så himla GLAD idag! :) Ska knäppa nåt foto också på vårt fina BADRUM! :) Inte klart, men nu är även golvet lagt... ska fogas bara. Och sen måste vi köpa badkar och ny toa i veckan... Toan var det för övrigt nån rolig jävel som skruvade sönder förra midsommar, skitkul party-tricks liksom.... baaaah! Och sen sitter ju tummen i vanlig ordning låååångt in, så inte har vi köpt nån ny toa utan vi har hållt på att spola med en PINNE sen dess... äh orkar inte förklara. Men man köper ju hellre KLÄDER än en TOALETT, liksom ;) Men nu så. Jäääjäää.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe...absolut! kläder är fan så mycket viktigare en toa!!! Håller med!!! ;D

Åh...grilla är lovely! Vi måste köpa en ny grill dock...fick slänga vår eftersom en grill inte gillar att stå ute året runt ;) Men fick premiär igår, var bjudna på fest med grillning, mumma!

2008-04-27 @ 12:21:00
URL: http://citronlime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0