Good girl

Sket i alla auktioner, för det blev för mycket sittandes här att jag blev helt anti ;) Idag har varit en riktigt bra dag, för morgon till kväll! :)
SOV UT (igen;D) lekte med lego flera timmar = NÖJDA och glada barn ;) Sen kom das hantverkers - helt oannonserat. De undrade varför jag inte hade plockat ur mitt smink ur badrumsskåpet för nu skulle de minsann spackla därinne och riva ner allt från väggarna. Jaha... liksom. Gick bra, hursomhelst. Fast tycker i alla fall att folk kan RINGA innan de kommer - hellooooo 80ies, eller? NÄHÄ... nä just det. Då går det ju faktiskt att RINGA folk! Tänk på det nästa gång......... bitte ;P Och då kan jag ju även passa på att hoppa ur mina flottiga sovbrallor och för en gångs skull få ha på mig KLÄDER... Och tagit ut grejerna i lugn och ro.

Städat övervåningen och så RENSAT ännu mer, känns riktigt bra! Nu har jag koll på garderober och annat, var faktiskt en hel del till jag fick bort ur mina gömmor... så nu har jag både lite mer plats och lite mer koll! NÖJD!  Och UFF´s containrar kommer få några feta påsar att gnaga på mañana banana...

Även ringt körskola om MC-kort... och nu jäääävlars är det dags!

Måste nog vid närmre eftertanke köpa de här:
image61
Ba´så ni vet. GONATT!


Kommentarer
Postat av: Lottie

rensa is the shit!
grymme dojjor! klart du ska köpa :D

2008-04-10 @ 17:26:15
Postat av: tessa

Det ÄR ju det! Har gått och blivit städtant på äldre dar! :D
Jag ÄLSKAR dragkedjedetaljen framförallt.... aaaaaaaah! :)

2008-04-10 @ 22:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0