blivande BRILLORM!

Har precis varit på stan med Anders... lunchat och glidit runt lite, var längre än vanligt sen jag var på stan och kollade i affärer och sådär - och nu är det sådär igen att jag hittade kanske MILJONER saker jag vill ha! Gaaah! Eftersom jag vaknade i morse på ett MONSTRUÖST humör, och grinade och såg ut som en sliten mosgroda när jag lämnade killarna på dagis var förutsättningarna i botten... men det känns bättre, och det var skönt att komma hemifrån en sväng! Ska strax åka till jobbet nu, men måste byta om - jätteskönt ute! :D Dubbla strumpor och ullkofta funkade inte riktigt ;)

Hursomhelst, gick in på körskolan, skulle lämna förarbevis-blankett och göra syntestet. Vad händer... såg inte ett jäkla skit på nedersta raden! Tänkte att "det måste vara nåt dåligt skämt" och försökte och försökte :D Var bara helt suddigt... tjejen som gjorde det på körskolan skickade mig till optikern på en gång. FUCKENEY!
Fick tid hos optikern för syntest imorgon... är inställd på brillor nu, eller ja LINSER tvingas det väl bli när jag kör hoj eftersom jag måste ju ha solglasögon FFS! Jag HATAR linser! Undrar om man kan vänja sig ;)

Ännu en fet kostnad alltså... och måste fixa linser/glajjor whatever INNAN de kan skicka in förarbeviset och boka tid för teoriprov. Denna eviga väntan på saker... hoppas jag kan få besked iaf på en gång imorgon och köpa linser direkt så jag slipper vänta ännu mer! Tycker att jag ser ganska bra i övrigt, så borde väl knappast behöva använda dem hela tiden, utan bara när jag kör dårå...

Nä, dags att byta om och fixa nån slags frisyr!
KRÄM!

Kommentarer
Postat av: Majja Star

Du blir en söt brillorm ;)

2008-04-17 @ 15:27:17
URL: http://majjastar.blogg.se
Postat av: Lottie

Men Tessa... Nuförtiden finns det slipade solglasögon ju... ;)

2008-04-17 @ 16:40:25
Postat av: tessa

hihi sötis :)
Ja, just det såna där ja... alltså seriöst, kanske borde fixa såna direkt? :D

2008-04-17 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0