allergichock

Blev både grillat och bastat igår! AWESOME! :D Fatta skönt det är att basta då! Inte sådär böghett, utan ska vara lite lagom mesvarmt... ;)

Hade glömt min allergimedicin och blev jättedålig, men fick dra hem och hämta den... gick himla bra faktiskt, för ibland när jag hunnit bli dålig redan då kan det vara för sent... sådär så att man är skitdålig resten av kvällen, på mig sätter allergin sig alltid på luftvägarna och andningen, så då är det sätta sig utomhus eller dra hem som gäller.
Gick bra även idag, sovit där och så... men efter vi kom hem från dem så skulle vi åka och äta middag hos Simbha och Cissi, och då hade jag ju tagit medicin och allt... direkt blev jag SKITDÅLIG, bricanylen har inte ens hjälpt och jag känner mig jättedålig även nu :( Trots att vi varit hemma säkert en timma.... det här är ett jävla handikapp, vill jag lova! Och det känns inte så roligt heller för jag tycker om katter.

image64
Middlefinger-attack mot snö-skiten! ;) Har snöat som sejtan hela dagen idag och är helt grått och värdelöst ute. Orkar fan inte med mer skitsnö nu alltså...... får jag inte ta på mig några roliga skor snart bryter jag ihop! ;D

FED UP WITH THIS CRAP. Ska ta ännu en dos bricanyljävel eftersom det blir ju bara typ 10:e dosen på nån timma, skakig och ångestfylld är bara förnamnet här... :S
Hahaha, neggo-slyna här låter det som, men så kan det bli :D Annars är allt bara bra, mätt och det var apskönt att slippa laga käk och skönt att komma hemifrån litegrann.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jaaaaaa! Feta fingrar åt snön... Är så grymt less på skiten nu. >:(

2008-04-13 @ 23:19:54
Postat av: Kille i sthlm

ha ha ha.... vilken skön bild!

2008-04-15 @ 12:42:59
URL: http://killeisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0