shoppingtur with the kids

Jag är helt SLUT, tydligen de också för båda somnade i bilen på väg hem... hehehe!
Köpt trådgardin till sovrummet efter mycket om och men, efter ugglat runt på X antal ställen... sen blev det Lego Castle borgen som var nersatt från ca 1000 spänn till 690 - fucking bargain! Var ju bara att passa på när vi var på Barnens Hus. Mutade dem att de fick en tia och fick åka en liten bil en liten stund, medan jag hysteriskt sprang och köpte borgen och slog in paketet snabbt så det visslade om det och försökte lura i dem att det var till Louise (Maddes unge)
Alltså har jag SPAAAAARAT pengar där och lalala... :D
Stefan stod i kassan, evigheter sen vi sågs - hade ingen aning om att han börjat jobba där! Kul att se honom iaf, saknar vår vänskap.

Andra dagen jag är ledig. Vetefan vad det är för fel på mig, för jag är verkligen så trött idag (och igår) att jag vet inte om jag ska bryta ihop och grina - eller helt enkelt ge upp och gå och lägga mig och översova ett dygn eller nåt (och det sket sig direkt eftersom jag ska jobba imorgon) Skulle faktiskt behöva gråta en skvätt så alla spänningar släpper, men det GÅR INTE... :D
Är tvungen att småäta för humöret, det hjälper litegrann... (NEJ JAG ÄR INTE GRAVID!)
Känns som att jag enbart fördriver tiden till någonting konstant - men till VAD????

Orkar inte sitta här insåg jag precis... uh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0