Never say never............. ;)

Jag är ju den personen som alltid sagt att "jag ska minsann aldrig börja blogga". Känner mig som en liten smyghycklare nu som sitter här och grejat till en blogg... ;) Men men, jag gör som jaaaag vill... fick ett litet ryck bara, kan ju lägga ner när jag vill... :P Men ok, trots allt kan jag ju erkänna att jag har behov av att skriva av mig lite... skriver inte längre nätdagböcker - saknar respons och "fel" personer läser - vilket kanske händer här också, men... å andra sidan vet ju INGEN än... and maybee it will stay this way. *hemlig som ett halvt rövhål*

Inte för att det kanske finns så mycket att skriva av sig om just nu, det mesta i mitt liv just nu består av trist jobb och det är så rörigt där att det tar massor med energi - årstiden suger ut resten av min energi. Jag önskar jag älskade vintern, snön och allt som har med det att göra! Har jag tidigare inbillat mig att jag älskat hösten, det vetefan om jag kan påstå just nu! 
Har mest varit löjligt astrött hela hösten och längtat ihjäl mig till sommaren.
Har annars många år känt mig lite smått ångestfylld och stressad inombords av sommar och sol - av någon anledning är det då jag mått som sämst psykiskt tidigare. Men har gått vidare... kanske ska säga ÄNTLIGEN, jag mår så otroligt mycket bättre av sol och sommar än att tvingas pälsa på sig 32 koftor och strumpbyxor och skit! Ska göra det bästa av situationen fram tills dess iofs, lovar ;)

Nu har jag inlett den här med något jag hatar which is VÄDERGNÄLL... heheheheeh.... bra start med ett supermenlöst inlägg, men skit i det! I´LL BE BACK...... maybee sooner, maybee later.... ;D

Offer ringde nyss och sa att han bokat biljett till min fest för 95 spänn (mindre än en krona milen med tanke på att det är 100 mil från Malmö! COOLIO!)

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0