Lösa ut paket? Phah!

Har precis löst ut ett paket från Strawberrynet för 129 spänn extra. TULL-AVGIFT liksom! Precis som att inte utgångspriset räckte för min miserabla plånbok... Trodde inte sånt existerade längre - eller möjligtvis om man bodde i Pakistan eller andra ökenställen kanske... men tydligen.

SMASHBOX photo finish primer - you´d better be damn good! Fick ett svagt ögonblick i paranoians tecken för mig att paketet skulle innehålla en bajskorv eller dylikt från utlandet... tänk att betala 129 spänn EXTRA och så upptäcka när man öppnar att det ligger en BAJSKLICK där och tittar tillbaks på en! :O
Oh, var med ett litet smashbox foundation-prov också såg jag nu... skitbra! (På tal om bajs alltså ;D)

I övrigt har jag precis kommit hem från jobbet... känt mig hyfsat pigg nu igen, fast just NU känner jag mig mest som en lobotomerad döskalle... hehe.

Ikväll ska "alla" på Destroyer, och även Daniel... borde kännas skönt och brukar vanligtvis göra det, men nu vill jag mest MED! Hade varit bäst om nån kunde ringa och titta över och snacka skit och softa med mig! I WISH...

Nu blir det väl leka med lego eller rita och sen få ungarna i säng... adios! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0