jobb-helg

Jobbat ikväll och blir hela helgen... känns ok trots allt, bra folk som ska jobba och är ändå fattig. Hehe. Känner mig fortfarande väldigt sällskapssjuk. Känner av att jag umgåtts och pratat i telefon (och ALL övrig social aktivitet) mindre än vanligt. Eremit-attityd... Näe, inte så illa, men jämfört med MIG, vanligtvis... haft stora behov på sistone av att bara VARA. Skönt, och laddat batterierna lite! (fult uttryck, men skit i det ;D)

Meeeen... superpepp på en fest och KLÄ UPP MIG! I övrigt: GE MIG GLAMOUR! Men tycks inte vara så mycket glamour i sikte, så får väl styra upp det själv dårå :P Ska börja med ansiktsbehandling...
Ska beställa tid snart för AHA-ansiktsbehandling för det var grymt sist... min mami ska betala och det är perfekt! :) Sjukt snygg outfit Posh har här... inspirationen flödar i min kläd-skadade hjärna! ;) På tal om kläder; dags att lägga fram kläder tills imorgon bitti, så jag hinner sova till sista sekunden... Guld värt på morgonen - tur jag börjar 8! BAJBAJ bejbs!

 image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0